IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S счупи официалния рекорд на 1/4-миля

Топ-версията Plaid измина 402 метра за 9,247 секунди

Най-мощната версия на Tesla Model S - Plaid, постави световен рекорд на 402 метра (1/4-миля), като записа време от 9,247 секунди. На финала на отсечката електромобилът е развил 243 км/ч, съобщава изданието Electrek.


Tesla Model S Plaid


За сравнение, много по-скъпият и по-мощен Bugatti Chiron Sport успя да се справи с упражнението за 9,4 секунди, като скоростта му на финала беше по-висока - 254,3 км/ч. Само преди дни новата Rimac Nevera записа 8,6 секунди, но това постижение не е официално.

От Tesla твърдят, че Model S Plaid ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,99 секунди и може да развие максимална скорост от 320 км/ч. Електрическият седан изминава около 624 км/ч с едно зареждане, а цените му започват от 120 000 долара.

Любопитното е, че тази версия на модела разполага със 7 места в салона. Разбира се, при пълно натоварване динамиката на електромобила е по-слаба.

Снимки: Electek

0 от 500
  • #12
    5 rate up comment 6 rate down comment
    к. к. ( преди 2 години )
    Стига вече с тия безсмислени драгстерски тестове. Ако електричката я ускоряваш по тоя начин и я подкараш с 200 км/ч, няма да мине и 200 км пробег. Какъв е смисълът да си купиш автомобил, който ускорява за 2-3 с. до 100 км/ч., а заради пробега да не смееш да натиснеш газта до дупка? Що за шизофрения???
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 2 години )
    Съобразявай се малко с простотията си разбирачев злобар. Казваш пълно е с коли по пътищата които са наравно с Чирон до над 200км/ч и това е постигнато с
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Даниел ( преди 2 години )
    Да сравняваш Тесла с Бугати е като да сравниш тунингована Дачия с Ролс Ройс. От 0 до 100 и до там, по-нататък какво правим, като минат 400те метра и финиш. Ако разбирате поне малко от коли, ще се сетите че спечелен драг на 400 метра не е нищо, защото всеки миксер който се тунингова прилично, говоря за една пета от парите за нова Тесла, ще постигне такъв резултат. Разликата между Бугати и това недоразумение неможе да ви се обясни, защото нямате достатъчно умствен потенциал, за да я разберете.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    #9, гледам че те толерират, но по-голям глпк от теб няма. Ще заредиш 120 kW батерия с панелите от покрива, за има няма 3 денонощия и то лятото. Ама ти откъде да знаеш такива неща, като не си виждал електричка на живо, а само фантазираш как някой ще ти я подари, понеже тролиш по цял ден.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    това на снимката... ( преди 2 години )
    е пълно отзад с ролбари! къде са тея 7 места!?
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 2 години )
    И аз мислех, че трябва да сменят малко дизайна, но все пак четох че търсенето е доста за новите модели!
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    И все пак най-вероятно това че външността има само минимални разлики (даже задницата е същата от 2012г) ще повлияе лошо на търсенето
  • #5
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    Голямо плюнчене, голама реклама. Та още през 1977 г. с ДВГ драгстер хората правят 1/4 миля за 3,2 секунди и развиват на финала непостижимата за всички сегашни миксери скорост от 630 км/ч. Който иска да е силен на драг, за половината пари на тази Тесла може да се тунингова всяка кола и ще прави далеч по-добри времена.
  • #4
    10 rate up comment 11 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    Е и? Голям праз.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 2 години )
    Така е, това щях да пиша и аз! Времето на Плейд + трябва да бъде под 9 секунди! Но тази версия, ще излезе по-късно. За нея чакат новите батерии, така че ще мине малко време!