Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.
Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.
Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Ходовата част на VW Passat (B7) на практика няма слаби места. Смяната на втулките и шарнирите отделно отделно от носачите е въможна (за разлика от B6). Останалите компоненти също имат сериозен ресурс, който обикновено надхвърля пробег от 100 000 км.
Въпреки общата висока надежност на окачването, този автомобил, противно на мнението на някои хора, че германската изработка задължително означава здравина, не е предназначен за каране по тежки терени, тъй като това може да му нанесе сериозни увреждания.