Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.
Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.
Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Системата за задвижване на четирите колела с муфа Haldex (на комбитата Passat Alltrack) спокойно изкарва до 200 000 км, без да се налагат каквито и да е ремонти. Стига, разбира се, да бъде обслужвана редовно. Сред предимствата на Passat Alltrack е увеличеният до 165 мм пътен просвет, който е доста полезен в някои ситуации.