IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Passat (B7) на старо - какво да очакваме?

Въпреки някои проблеми с моторите и с DSG-кутията, този модел се радва на висока популярност

Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.

Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.

Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    15 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Статията е пълна боза.Карал съм 3г. В7 1,6 tdi 105 коня и съм сменил една подгряваща свещ за 40 000 км.Няма проблеми със съединител тъй като е твърд при 1.6 tdi и ангренажния ремък се сменя на 220 000 км.Ако се вземе на прилични км е супер.
  • #7
    13 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо им няма- един познат в чужбина го купи от ПЪРВИ собственик 2.0 150к.с. комби, свястна кожа, приемлив набор от екстри , със 150 хил км , ам 5 години по-късно е на 340 000 км и проблемите които е имал са нормалните за тези км,: съеденител, компресор на климатика, амортисьори, акумулатора сдаде багажа, завидно е че още не е пипал окачване - пътищата в западна европа си казват думата.
  • #6
    20 rate up comment 22 rate down comment
    VAYK ( преди 3 години )
    Да обобщим..... леж!
  • #5
    28 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Противно на мненията тук почти всяка кола ако няма детски болести (преди фейслифт) изкарва в общия случай 100к км без проблеми. До 150к км също проблемите са редки. На повечето хора опита им е с италианки от Горубляне където вноса е милионници/горяли/давени/търкаляни и обикновено не виждали читаво обслужване след гаранцията (2-3тата година) или служебни карани като чуждо магаре за последни и разбираемо са наплашени
  • #4
    31 rate up comment 11 rate down comment
    B7 Alltrack ( преди 3 години )
    Имам B7 Altrack. Купувал съм го чисто нов Август 2014, точно преди смяната на поколенията - 2.0TDI 177к.с 6DSG.За 7 години и 110к км основно в БГ и Гърция са сменени два тампона и водна помпа. Всички стандартни обслужвания са само по спецификация, даже още е с оригиналния акумулатор.Супер е колата.
  • #3
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе, аз имах 5-ца с 2-литровия дизел и беше с ангренажен ремък. Сега вече с верига ли ги правят?
  • #2
    27 rate up comment 22 rate down comment
    Колю Курудръвчеф ( преди 3 години )
    Не от германия от, марс да го вземеш , ще лежижиш под тоя ***!!!???
  • #1
    27 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Заслужава си ако си го внесеш сам от Германия на истински 100-150 км. Ама такива си струват пари. Иначе както почти всяка малко по-сложна кола произведена след 2005-та ако е от Горубляне бягай далеч.