Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.
Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.
Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Дизеловите двигатели за VW Passat B7 са 2,0-литрови, като са в два варианти - с доза-помпа или със система за впръскване common-rail. Мощността им е 150 и 177 к.с. На фона на бензиновите агрегати те са значително по-надеждни, като основото, за което трябва да се внимава, е качеството на горивото, което им се сипва.
Ангренажният ремък обикновено изкарва до 100 000 км, които при дизелови версии се достигат доста бързо, тъй като те са предпочитани заради по-ниския им разход на гориво.