IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota не се отказва от двигателя с вътрешно горене

За японнците хибридите си остават основната опция за намаляване на вредните емисии

Много от автомобилните производители обявиха скорошен пълен отказ от двигателя с вътрешно горене в полза на електрическите силовия агрегат, но има и такива компании, които не споделят това мнение. Сред тях е и лидерът по продажби сред марките в световен мащаб Toyota.


Toyota Supra


Японската компанията не се отказва от прехода към електромобили, но ще заложи на по-консервативен и съответно по-продължителен преход. От Toyota обявиха, че за достигане на въглеродна неутралност важна роля ще продължат да играят хибридите - както стандартните, така и зареждащите се (PHEV), а също така и автомобилите с водородно задвижване.

Според американското представителство на марката, все още е много рано да се говори за отказ от двигателя с вътрешно горене. Разчетите на марката показват, че през 2030 година не повече от 15% от продажбите на Toyota в САЩ ще се падат на електромобили (BEV) и водородни модели (FCEV). В същото време компанията ще е електрифицирала 70% от продадените автомобили на Lexus и Toyota, което означава, че повечето от тях ще бъдат именно хибриди.


Toyota RAV4


В световен мащаб Toyota очаква след 9 години да продава около 8 млн. електрифицирани превозни средства, като не повече от тях 2 млн. от тях ще бъдат BEV и PHEV. А това означа, че в обозримо бъдеще компанията няма как да се лиши от двигателите с вътрешно горене, които ще продължат да играят основна роля в предлаганите от нея модели.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В европа никой няма да ги търпи тея. Като забранят в градовете пушещи тойоти да видиш колко бързо ще почнат да произвеждат електрички.
  • #2
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Приказките за климата са само за парлама.Избраха Байдън не защото ще намали емисиите а защото директните думи на Тръмп че няма да подпише Париж плашеха инвеститорите.Байдън просто лъже аз ще намаля емисиите аз ще подпиша.А иначе никакво намаляване няма да има иначе защо от Тойота биха били толкова самонадеяни да не пипат ДВГ като Сащ им е основен пазар
  • #1
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )
    Не само за намаляване на емисиите - това е и основна, опция за достъп на масовия потребител до мобилност - електрокочините са прекалено скъпи за обикновения човек и забраната на ДВГ ще доведе до невъзможност да притежава и да се придвижва свободно