IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

"Лосовият тест" се оказа проблем за Skoda Octavia

Новото поколение на модела не успя да се справи с изпитанието (ВИДЕО)

"Лосовият тест", който имитира заобикалянето на внезапно появило се на пътя животно, се оказа проблем са новото поколение на Skoda Octavia. Чешкият модел беше тестван от екипа на YouTube-канала km77.com, като не успя да се справи с изпитанието с нужната скорост.


Skoda Octavia Лосов тест


За да се счита тестът за успешен, автомобилът трябва да успее да заобиколи препятствието и да се върне обратно в траекторията си със скорост от 77 км/ч., при това без да удари някой от конусите. В случая, Skoda Octavia се справи при 74 км/ч, но след това удари два от конусите.

При по-ниските скоростни чешкият лифтбек, макар и доста трудно, успява да се вмести в обозначенията на полигона. При 75 км/ч обаче Octavia закачи едно от колелата още при първата си маневра.



Така "Лосовият тест" взима поредната си жертва сред популярните модели на пазара. Изпитанието се оказва проблем за автомобили от различни класове, дори и за такива, които могат да се похвалят с високи продажби.

Снимка и видео: km77.com

0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тойота и Шкода са супер коли,за разлика от Пасат.
  • #18
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Всичко от окачване до допир на копчета лъха на евтино."Вярно е това за старите Октавии, но най-новата Октавия е с висококачествен интериор, дори да не е колкото на Пасат, но и Пасат изглежда като колата на Ханс работника ако го сравниш с Камри.
  • #17
    7 rate up comment 15 rate down comment
    No way ( преди 3 години )
    Тойота и Шкода.Колко трябва да е празен живота на човек за да си ги купи.Със сигурност собствениците им очакват с нетърпение да умрат за да има най-накрая какво да им се случи.
  • #16
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Даниеле чиче, не се ядосвай толкова, и Пасат е посредствен автомобил, къде къде по-висококачествен и модерен като интериор е Пежо 508, Октавия пък по-красива. Пасат и Октавия са едно и също-ползват еднаква техника от А до Я. А този ,който акъла му е като на пиле, е този,който плаща за същата техника 20 000 лева отгоре, заради малко по-висококачествен интериор.Интериора кола не прави,нито е основание за такива цени,защото за тези цени на обикновен пасат се купува Тойота Камри или Ауди
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Даниел ( преди 3 години )
    Тук е пълно с квартални пи.. яници, които си мислят, че кола за 30к е топ самолет, защото не са се качвали на нищо друго освен голф 3. Променете си слаб... оумния манталитет и гледайте реално на живота. Това, че не можеш да си позволиш нещо, не значи че е лошо, а дори е обратното. Гроздето е кисело, защото този който го хули е про.. Стак и няма капацитет да се огледа наоколо и да види къде се намира, това е трудно нещо неприсъщо за българина, точно затова сме винаги на дъното
  • #14
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Даниел ( преди 3 години )
    11# Да обяснявате, че Октавия е едва ли не по-добра от Пасат, говори за това че не знаеш къде се намираш. За вътрешното пространство да не говорим, такава глупост не бях чувал. Октавия е посредствен автомобил, за хора които не могат да си позволят автомобил от среден клас. Всичко от окачване до допир на копчета лъха на евтино. Двете коли може да се сравняват единствено от хора, които или не са се качвали в нито едната, или някой който кара барака на 20 години и Октавията му се струва самолет.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пак Бриджбастун. Нараторът си го казва - всички тествани коли с тези гуми се представят зле. Жалко, че изборът на кофти гуми от страна на концерна съсипва една иначе добра кола.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    БМВ М235 се провали на лосовия тест и то при по-ниска скорост.
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Концернът от 2 поколения ползва модулна платформа. Passat, Octavia, Superb, Golf са на абсолютно една и съща платформа - различават се само по материали, оборудване, обезшумяване. Octavia и Golf се продват с два вида задно окачване според нивото на оборудване - торсионна греда и многоточково независимо. Това е благодарение на модулността. Все пак настройките на окачването и капеството на амортисьорите може да са различни.
  • #10
    16 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Октавията е доста посредствена кола за каране. Не знам защо се изненадваме тук.