fallback

Марките, които ги очаква добро бъдеще

Тези производители бързо се приспособяват към новите условия на индустрията

Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.

Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.

Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Абе ( преди 2 години )
    Кучетата си лаят, а VW пак са No 1.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    До 20: Ваги, не се напъвай. 8% хибриди е стотици пъти повече от 0.1% електромобили дето ВАГ са продали за същия период. Което всъщност е добре за вурстовете, защото колкото повече електромобили продават, толкова по-голяма загуба ще им носи това.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    SOR, Соларис, Шкода, Мерцедес Цитаро, Ивеко Ърбануей, МАН т.е. градския транспорт.
  • #12
    Expert ( преди 2 години )
    Айгото не е/беше ли с барабани отзад?
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    .... и съответно спирачен път от 39.6 метра,...!?!
  • #10
    expert ( преди 2 години )
    Дори AutoMotor und Sport, дежурният хваляч на Volkswagen и Audi, не спести критиката към ID3. Не може в 21 век да предлагаш кола с барабанни спрачки(задните), защото ... се оскъпявала с дискови...!!!
  • #9
    до №15 ( преди 2 години )
    Ти си уникален! За първи път чета толкова безмислица на едно място!
  • #8
    Пфф... ( преди 2 години )
    китайските волво и МГ, от които само емблемите са им останали!!? Надали.
  • #7
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    И кои са новите батерии?Не очаквайте чудеса - водещи ще са пак Панасоник/Тесла, корейци и китайци.Другите ще чакат да ребрандират някой ОЕМ производител.За ужас на казионните грандове най-важният пазар вече е китайския с над 50% дял, следван от американският и чак накрая европейският. Та китайците отдавна се нервят че трябва да купуват петрол и да са зависими, за това считайте въпроса за приключен.
  • #6
    Електричката ( преди 2 години )
    Съвсем скоро всички сега използвани технологии за пр-во на батерии ще станат изведнъж архаични. Пазарът ще вземе този, който успее да разработи новите типове клетки. Кой ще е той? Така че тази псевдо-статия, която просто не трябва да бъде коментирана, не може да претендира за ясновидство.
fallback
Последни