fallback

Премиум-марките, които са в сериозна опасност

Тези брандове може да не оцелеят в новите условия на автомобилната индустрия

Електрификация, нови технологии за свързаност, автономия на автомобилите, бързо развиващи се нови компании, глобална пандемия, Брекзит, недостиг на полупроводници, променящи се навици на потребителите, блокиране на Суецкия канал - списъкът с краткосрочни и дългосрочни предизвикателства пред автомобилната индустрия днес е обширен повече от всякога. На момента той граничи с фарса, но е потенциално разрушителен, особено за някои производители.

Кои компании са най-силно застрашени? Според британското издание, тези проблеми се отразяват особено зле на луксозните производители. Пет от тях в момента се намират на ръба и може сериозно да пострадат, ако обстановката не се нормализира, което изглежда невъзможно, поне към момента. Кои са те?

Премиум-марките, които са в сериозна опасност (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Живанши ( преди 2 години )
    Сериозно липсва от класацията Мазерати. Тия не знам как са живи още. Левантето е целувка ама много пари, пък изглежда по скромен от по евтино AMG. Или каквото и да е там. Тази марка си отиде отдавна. Никой неин модел не ми е бил присърце.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Логиката за Ламборджини важи и за Ферари.
  • #19
    DS ( преди 2 години )
    DS не е съвсем премиум-марка, но поне управляващите директно казват причината за да я има: "Създадохме бранда, защото сред нашите клиенти има такива, които са готови да платят по-висока цена за малко шик".По-точно и ясно не може да се каже!
  • #18
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    Къде забравиха оня измислен инфинити, дето зарибиха балъците в България да плащат премиум клас, а да получават нисан.
  • #17
    До 21 ( преди 2 години )
    Въобще нямам намерение да водя излишни спорове. Фактите обаче са,че БМВ разполага с технология да развива и произвежда самостоятелно двигатели - като започнеш от 3 цилиндъра и стигнеш до v12, хибридни и електрически модели, както и собствени платформи и задвижване системи. Присъства в почти всички сегмент - от компактен хечбек до премиер лимузина. Някои от моделите и имат по 5-6 генерации. Така, че явно имат някакъв технологичен потенциал.
  • #16
    до 21 ( преди 2 години )
    Аз съм сигурен, че ти даже ванос не знаеш какво е, най-вероятно некой квартален майстор ти е обяснил с думи прости!
  • #15
    До 18 ( преди 2 години )
    Имаш един основен проблем - бъркаш мечтаното с реалното. Бмв нямали технологиите - марка, която присъства във всеки сегмент от малък градски автомобил до луксозни лимузини. Алфа като имат технологии, да ми кажеш, коя точно платформа или двигател са създали самостоятелно от Алфа Ромео през последните години.
  • #14
    до#10 ( преди 2 години )
    с изключение на цената нищо друго....бе!
  • #13
    Даниел ( преди 2 години )
    10, ако седнеш в Алфа и после Мерцедес, БМВ или Ауди ще видиш кое не и е премиум - нищо. Качество на изработка и материали, на по-ниско ниво от Опел и Фолксваген, а това не е хич премиум. А номер 16 да спре гъбите и наркотиците, че не му влияят добре. Джиип е най-продаваната марка в САЩ, ама друг път, бая на зад са от повечето марки. А това за БМВ направо счупи скейтборда, такава невероятна идиотщина не бях чувал до сега.
  • #12
    abc ( преди 2 години )
    За Смарта...Първо, не е никакъв "премиум". Второ, направен е на базата на Рено Туинго. С малко визуално префасониране от страна на Мерцедес. Труден за обслужване двигател монтиран отзад под багажника и със задно предаване.
fallback
Последни