IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot 508 PSE не отстъпи на BMW M2 на "Нюрбургринг"

Френският суперхибрид успява да поддържа темпото на спортното купе (ВИДЕО)

Спортното купе M2 на BMW се смята за един от най-добрите автомобили за каране в света, като успя да постигне време под 8 минути на "Нюрбургринг". Както се вижда във видеото по-долу, уменията на шофьора са точно толкова важни, колкото и способностите на самата кола. Особено, ако тя е Peugeot 508 PSE, която явно е в състояние да поддържа същото темпо на легендарното трасе.


Peugeot 508 PSE vs BMW M2


Френският хибрид разполага с впечатляващи характеристики, като съвкупната мощност на задвижващата му система е 360 к.с. и 520 Нм. Това е съвсем близо до BMW M2, под чийто капак е поставен 3,0-литров редови двигател с 6 цилиндъра, който развива 370 к.с. и 465 Нм. Баварското купе е по-леко с 272 кг, като предлага превъзходно съотношение от тегло/мощност, но пък е със задно предаване, докато PSE разполага със задвижване на четирите колела.

Трябва да се отчетат и уменията на водача на френската кола, който през лятото време уверено дава газ, като остава спокоен и събран. Той успява да остане на опашката на бавареца почти през цялата обиколка, като допуска разстоянието между тях да се увеличи само, когато настигне други автомобили. След това той ги изпреварва и настига BMW-то.



Всъщност, единственото реално време, в което BMW изглежда има значително предимство в темпото, е на правите отсечки. Тогава бързината на M2 е от решаващо значение, докато в завоите нещата се променят.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    явно този с БМВ-то е нов на пистата.
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    и Мерцедес обра негативите от онова неспокопсано 1.5л моторче, а Волво, Митсубиши и Нисан - докато се отърве, направо си пострадаха! Относно дачия, лада, тата и тем подобен траш - няма накъде повече.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    bmwdriver ( преди 4 месеца )
    В завоите нещата не биха се променили,ако този с бмв-то можеше да кара или познаваше пистата ;)
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до 1 ( преди 4 месеца )
    И аз да питам, пък с дачия какво се случи, след като се събраха с тази фирма? А????
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 4 месеца )
    До 1. И Мерцедес ли пострадаха, когото подписаха споразумение за обмен на платформи и двигатели?
  • #4
    16 rate up comment 0 rate down comment
    inniskilling ( преди 4 месеца )
    Г-н Захариев, уважавам ентусиазма Ви да пишете, ама няма да е зле преди това да изгледате цялото видео, в субтитрите всичко е написано: батериите на Пежото свършиха на 12-ия км (4:51) и то увисна като прани ***, едва успя да изпревари едно Сузуки. Интересно е, че после успя да ги зареди, и, макар и за кратко, да използува цялата си мощност. Аргюс е голямо и компетентно автомобилно издание и прави реклама на Пежо (сигурно много хубава кола). Тези двамата карат заедно, това не е надпревара.
  • #3
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Алекс ( преди 4 месеца )
    Супер е колата! Но му падна батерията по средата на състезанието и отиде на 200 коня... Нещо с тия батерий, работата не е ок.
  • #2
    11 rate up comment 21 rate down comment
    е да ( преди 4 месеца )
    топ модел на франсетата срещу средняшки такъв на немците - типично!
  • #1
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Пежо е ок! ( преди 4 месеца )
    Дано не направят грешката да купят рено, че всички знаем какво става с тези, които са имали нещастието да имат нещо общо с тази неугледна фирмичка-перачница!