Не всички хотхечове и въобще бързи коли са създадени еднакви. Страстните и динамични машини са си извоювали имената в автомобилната история и пазарните сегменти, като и до днес еталони за най-атрактивните масови модели си остават имена като Renaul Clio/Megane RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf GTi и компания.
Но в автомобилната история има още много модели, които предлагаха не по-лоша динамика, управление и дизайн от гореспоменатите икони. Свои брилянтни в техническо отношение модели имат редица компании, но по една или друга причина техните творения така и не се представиха добре, там където бе най-важно - на пазара.
В галерията по-долу ще ви разкажем за 17 наистина атрактивни, бързи и способни машини, които не успяха да се реализират на пазара. Някои от тях потънаха в забвение, а за други може въобще да не сте чували. Но те, за кратко или по-дълго време, са дефилирали на автомобилната сцена. Вижте ги:
17 бързи коли, които така и не станаха хит на пазара (ГАЛЕРИЯ)
Като знаем колко щастливи са от Mercedes да слагат емблема AMG на колите си днес, изглежда странно защо на най-горещият модел от оригиналния A-Class това не било позволено. Вместо това, върхов тогава бил моделът А210.
Откровено казано, 140-те конски сили на 2,1-литровия двигател и ускорение от 0 до 100 за 8,2 секунди не си стрували да има надпис AMG, а феновете на горещите хечове смятали, че не си струвало да дадат парите си за такава кола. Затова и продажбите били тромави като динамиката на машината.
Въпреки това, от Mercedes отишли още по-надалеч, като разработили спортно окачване, за по-добро сцепление при завоите, макар че не се постарал ида подобрят кормилното управление.