Не всички хотхечове и въобще бързи коли са създадени еднакви. Страстните и динамични машини са си извоювали имената в автомобилната история и пазарните сегменти, като и до днес еталони за най-атрактивните масови модели си остават имена като Renaul Clio/Megane RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf GTi и компания.
Но в автомобилната история има още много модели, които предлагаха не по-лоша динамика, управление и дизайн от гореспоменатите икони. Свои брилянтни в техническо отношение модели имат редица компании, но по една или друга причина техните творения така и не се представиха добре, там където бе най-важно - на пазара.
В галерията по-долу ще ви разкажем за 17 наистина атрактивни, бързи и способни машини, които не успяха да се реализират на пазара. Някои от тях потънаха в забвение, а за други може въобще да не сте чували. Но те, за кратко или по-дълго време, са дефилирали на автомобилната сцена. Вижте ги:
17 бързи коли, които така и не станаха хит на пазара (ГАЛЕРИЯ)
Mazda 6 е първият модел на японците, подложен на доработки Mazda Performance Series (MPS). И вместо да е по-мощна версия на първото поколение на модела, с предно предаване, от компанията стигнали по-далеч, като снабдили машината с 4х4 и 2,3-литров турбодвигател с 248 к.с. Скоростната кутия била 6-степенна механична, като седанът имал ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди и максимална скорост от 242 км/ч.
Въпреки че бил уникален болид, Mazda 6 MPS не предложил кой знае какви екстериорни промени, които да го отличават от по-конвенционалните версии, освен може би 18-инчовите лети джанти. Затова и продажбите били доста слаба, но тези, които все пак си взели спортния модел, получили бърза и забавна машина, с отлично управление и поведение.