Не всички хотхечове и въобще бързи коли са създадени еднакви. Страстните и динамични машини са си извоювали имената в автомобилната история и пазарните сегменти, като и до днес еталони за най-атрактивните масови модели си остават имена като Renaul Clio/Megane RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf GTi и компания.
Но в автомобилната история има още много модели, които предлагаха не по-лоша динамика, управление и дизайн от гореспоменатите икони. Свои брилянтни в техническо отношение модели имат редица компании, но по една или друга причина техните творения така и не се представиха добре, там където бе най-важно - на пазара.
В галерията по-долу ще ви разкажем за 17 наистина атрактивни, бързи и способни машини, които не успяха да се реализират на пазара. Някои от тях потънаха в забвение, а за други може въобще да не сте чували. Но те, за кратко или по-дълго време, са дефилирали на автомобилната сцена. Вижте ги:
17 бързи коли, които така и не станаха хит на пазара (ГАЛЕРИЯ)
Когато света беше полудял по „цивилни” версии на болидите от WRC като Mitsubishi Evo и Subaru Impreza, Daihatsu представи своето виждане по темата в лицето на Cuore Avanzato TR-XX R4. Все пак, този модел е по-скоро продукт на уникалния кей-кар пазар в Япония, отколкото на победи в рали-шампионатите, но е уникална малка ракета.
Мъничкият Cuore дошъл с 4х4 задвижване и турбомотор подобно на по-знаменитите си сънародници, но 659-те кубика на агрегата го правили доста по-маломощен. Мощността била 65 конски сили, а ускорението от 0 до 100 отнемало 8,6 секунди. Максималната му скорост била 163 км/ч, ако ви стискало да я постигнете с компактното возило.