Не всички хотхечове и въобще бързи коли са създадени еднакви. Страстните и динамични машини са си извоювали имената в автомобилната история и пазарните сегменти, като и до днес еталони за най-атрактивните масови модели си остават имена като Renaul Clio/Megane RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf GTi и компания.
Но в автомобилната история има още много модели, които предлагаха не по-лоша динамика, управление и дизайн от гореспоменатите икони. Свои брилянтни в техническо отношение модели имат редица компании, но по една или друга причина техните творения така и не се представиха добре, там където бе най-важно - на пазара.
В галерията по-долу ще ви разкажем за 17 наистина атрактивни, бързи и способни машини, които не успяха да се реализират на пазара. Някои от тях потънаха в забвение, а за други може въобще да не сте чували. Но те, за кратко или по-дълго време, са дефилирали на автомобилната сцена. Вижте ги:
17 бързи коли, които така и не станаха хит на пазара (ГАЛЕРИЯ)
В Япония Mitsubishi Colt Ralliart Version-R се появил през 2006 година, но останалият свят трябвало да почака още две години, за да се сдобие с хотхеча. Със 150-те си конски сили от 1,5-литров турбомотор, машината не можела да се сравнява, например с динамичните версии на Clio, но ускорение от 0 до 100 за 7,6 секунди си било респектиращо постижение.
Въпреки подобреното окачване и управление за Ralliart версията, това било доста малко, а и станало доста късно за Colt, да се намеси сериозно в населен пазар, където властвали Clio, Abarth 500 и Fiesta ST. Единственият голям плюс за потенциалните клиенти бил, че японската машина се предлагала и с 5 врати, което я правело малко по-практична.