IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го най-бързия начин за зареждане на електромобил

Новата станция на NIO може да сменя по 312 акумулатора на ден (ВИДЕО)

Китайският производител на електромобили NIO представи второто поколение на станциите си за смяна на акумулаторите. Така това се превръща в най-бързия начин за "зареждане" на превозно средство на ток, тъй като цялата процедура отнема 5 минути.


NIO Power Swap Station 2.0


Също така, това е първата подобна станция в света, която позволява на електромобила да паркира в нея на автоматичен режим. Шофьорът само трябва да активира съответната система и след това колата сама влиза в мястото за паркиране.

Всяка станция NIO Power Swap Station 2.0 разполага с 239 сензора и четири изчислителни система, които контролират целия процес на паркиране и замяна на батерията. Капацитетът на станцията позволява замяната на 312 акумулатора на ден.



Плановете на Nio предвиждат изграждането на 5000 станции на територията на Китай. Първата от тях вече работи в Пекин. Пускането на подобни терминали трябва да повиши популярността на електромобилите на компанията, чиито продажби са се увеличи 2 пъти през последната половин година.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е въпрос колко минаваш за едно денонощие. Искам да отида на море със семейтството- хора, багаж, климатик, без значение дали тук или в Гърция. С тая ел. кола и сегашната инфраструктура как да стане ? Надявам се по средата да има станция, ръгам кабела и чакам 30 мин ? Тези коли за момента ставам само за градско като втора такава и задължително да имаш гараж.
  • #1
    5 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само докато изманеврира и се набута в клетката, вече да съм заредил на бензиноколонката... Тия новите авто-"фенове", демек електричарите не искат да разберат, че простото е ефективно и работещо, а не сложното: 1,5 м телевизори вътре, Wall Box за 3 000 евро вкъщи, допълнително дебелат кабел в и без това малкия багажник, fast charger, който пържи батерията, ако все на него разчиташ или кибичиш 8 часа в мотела, докато електрокарът се зареди за 200 км, не пускаш радио, клима и др. За какво, защо?