IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW сложи xDrive на новите M3 и M4

Версиите Competition ще ускоряват от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди

Компанията BMW разкри характеристиките на новите M3 и M4 със системата за задвижване на четирите колела xDrive в топ-версиите им Competition. Досега двата модела се предлага само със задвижване на задните колела.


BMW M3/M4 Competition xDrive


Спортните седан и купе са оборудвани с познатия 3,0-литров туин-турбо редови двигател с 6 цилиндъра, развиващ 510 к.с. и 650 Нм. Той е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия с електронно управляван многопластов съединител за променливо разпределение на задвижващия момент между предните и задните колела.

Двата автомобила получават активен М-диференциал, специално конструирани задвижващи валове, както и трансмисия със специален блок, която позволява интегрирано приплъзване на колелата. Системата xDrive има 3 режима на работа, като 4WD Sport изпраща по-голям въртящ момент на задната ос, а 2WD е за тези, които не искат задвижване на четирите колела.


BMW M3/M4 Competition xDrive


Освен това, инженерите на BMW са оборудвали двата модела с преработен преден мост с двойна шарнирна пружина и пренастроено съотношение на кормилното управление. От компанията посочват, че благодарение всички решения, използвани при M3 и M4 с xDrive, машините се отличават със своето безкомпромисно поведение, характерно за М-моделите на марката.

Подобрени са още системата за подаване на масло, както и системата за контрол на сцеплението. Тя работи със системата за динамичен контрол на стабилността, за да „създаде изключително динамично изживяване за шофиране, съчетаващо обичайното M-усещане с забележимо подобрено сцепление и стабилност на посоката“.


BMW M3/M4 Competition xDrive


Благодарение на система за задвижване на четирите колела и двата модела могат да ускорят от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди. Това ги прави с 0,4 секунди по-бързи от версиите със задно задвижване. Максималната скорост е 290 км/ч.

Продажбите на новите M3 и M4 с xDrive стартират през лятото в Германия. Цените започват от 76 900 долара за седана и 78 800 долара за купето.


Още снимки на BMW M3 и M4 Competition xDrive - вижте в галерията:

Снимки: BMW

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    propov ( преди 3 години )
    Постепенно колите надебеляват и натежават. До скоро 4х4 ситемите бяха анатема в този сегмет. Добавят тегло и то отпред. Развалят баланса, от там управлението. Стигна се дотам , че на малък спортен седан може да се добави 4х4 без да се усети влошаване от теглото.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубаво е да си с М3 и М4 винаги ще се радваш на красотата . ЗАДНИЦАТА НА ДЖУЛИЯ.
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Кое М4 с по малка мощност е убило Джулия на ринга,че не мога да се сетя . Пийте си хапчетата редовно . Това М4 е с над 600 кс няма седалки и почти нищо в него . Не е сериино а направено за един тест .
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ами да! ( преди 3 години )
    Като за М-ка това е последен номер нос. След него следват пипала и хоботи.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ехх... ( преди 3 години )
    ако не беше носЪ - това е колата!
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Все пак М3 ката е по-нова кола с 5-6 години. Разликите между двете са притеснително малки за кола с толкова години по-нова.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами явно падаш от някъде, щото Джулията е иженерно решена и настроена от Филипе Крийф, който стои зад 458 Италия. Един от най-добрите въобще средноразмерени суперавтомобили...
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Истина е, че Джулията пренареди картите в сегмента, а и като чета сравненията между новото М3 и нея има доста още какво да покаже, най-вече по отношение на комфорта.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    bmw 550d ( преди 3 години )
    Карам бмв-та но трябва да се отдаде заслуженето на алфа джулия, която притисна немците да пуснат двигатели с по-голяма мощност, иначе те си бяха решили че 400+ коня за тоя сегмент е ок, за да може по-горния да са на 500+. Благодарения на италианците бмв и мерц се принудиха и в тоя сегмент да мине 500+ коня, а следващия на 600+, така въпреки че не бих си купил джулия от конглокенцията печелят клиентите.
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Яките спортни седани са на приключване...