IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа как работи системата за контрол на сцеплението при M3 и M4

Новата версия реагира 10 пъти по-бързо отколкото при предишните модели (ВИДЕО)

Новите поколения на BMW M3 и M4 бяха представени преди доста време, но почти всички обърнаха внимание върху мощността и задвижващите агрегати, предлагани от двата модела. Встрани от шума остана усъвършенстваната система за контрол на сцеплението (тракшън-контрол), използвана от двата автомобила и това накара производителят да публикува видео, в което да обясни как работи тя.


BMW M4


Подобно на някои други системи за контрол на сцеплението , предлагани на пазара, използваната от M3 и M4 е с 10 степени, като това позволява на водачите да конфигурират перфектно нивото на нейната намеса в зависимост от техните шофьорски умения и условията на пътя. Нещо повече - новата система реагира и до 10 пъти по-бързо от тази на предишните M3 и M4.

В видеото BMW демонстрира как функционира самата система при различните си настройки. Твърди се, че тя е е толкова напреднала, че всъщност можете да управлявате новите M3 и M4 на писта, без да се притеснявате от загуба на контрол. В В режим M Dynamic контролът на сцеплението позволява на водача дори да плъзга контролирано автомобила.



Тези, които мат достатъчно смелост и деактивират напълно системата DSC, получават достъп до 10-те степени на настройките на тракшън-контрола, за да могат да настроят автомобила по собствено желание. Това е доста сложно, но идеята е новите M3 и M4 да бъдат по-усъвършенствани за шофиране от своите предшественици, които имаха известни проблеми с управлението.

Снимка и видео: BMW

0 от 500