IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа как работи системата за контрол на сцеплението при M3 и M4

Новата версия реагира 10 пъти по-бързо отколкото при предишните модели (ВИДЕО)

Новите поколения на BMW M3 и M4 бяха представени преди доста време, но почти всички обърнаха внимание върху мощността и задвижващите агрегати, предлагани от двата модела. Встрани от шума остана усъвършенстваната система за контрол на сцеплението (тракшън-контрол), използвана от двата автомобила и това накара производителят да публикува видео, в което да обясни как работи тя.


BMW M4


Подобно на някои други системи за контрол на сцеплението , предлагани на пазара, използваната от M3 и M4 е с 10 степени, като това позволява на водачите да конфигурират перфектно нивото на нейната намеса в зависимост от техните шофьорски умения и условията на пътя. Нещо повече - новата система реагира и до 10 пъти по-бързо от тази на предишните M3 и M4.

В видеото BMW демонстрира как функционира самата система при различните си настройки. Твърди се, че тя е е толкова напреднала, че всъщност можете да управлявате новите M3 и M4 на писта, без да се притеснявате от загуба на контрол. В В режим M Dynamic контролът на сцеплението позволява на водача дори да плъзга контролирано автомобила.



Тези, които мат достатъчно смелост и деактивират напълно системата DSC, получават достъп до 10-те степени на настройките на тракшън-контрола, за да могат да настроят автомобила по собствено желание. Това е доста сложно, но идеята е новите M3 и M4 да бъдат по-усъвършенствани за шофиране от своите предшественици, които имаха известни проблеми с управлението.

Снимка и видео: BMW

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Ронин ( преди 1 седмица )
    Най- добре балансираният автомобил! На таван....За това има 300 системи за сигурност!
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като не можете да оборите фактите и почвате, добре ли си брат. Яриса бие времена на легендарни Ферарита, какво остава за М3 или М4, ама хайде, като виждате до носа си. Един ден като прогледнете ще разберете защо Тойота е най-продаваната марка в света. Най-нови технологии, най-добри спортни коли, абе какво ви се обяснявам. гледайте си смотаните немски талиги и се радвайте.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 седмица )
    Луд ли си е,брат?
  • #1
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Те много хубаво тези системи, ама тия беемвета могат ли да подобрят времето на Toyota GR Yaris на Нюрбургринг? Малко ме съмнява.