Китайският Nio ES6 е сочен като един от основните конкуренти на кросоувърите на Tesla, като създателите му решиха да го изпробват на една от най-трудните автомобилни писти на света - "Нюрбургринг".
От публикуваното видео става ясно, че електромобилът е имал известни проблеми. Машината излиза на трасето с батерия, заредена на 58%, което би трябвало да стигне за пробег от 247 км. При напускане на пистата зарядът е 29%, което прави 124 км.
Водачът на кросоувъра разкрива, че след първите 4 минути на максимален режим спирачките са започнали да прегряват. Това е често срещан проблем при електромобилите заради увеличеното им тегло, а също така и заради работата на системата за контрол на устойчивостта, която не позволява на колелата да превъртат.
По средата на трасето електромобилът започва да губи мощност, като максималната скорост е намалена на 150 км/ч. Според експертите, това се дължи на нагряването на акумулатора. В случая с Nio ES6 се включва защита от прегряване, като след няколко минути мощността се завръща на старите си нива.
Снимка и видео: YouTube