Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Lancia Thema/Chrysler 300C
Всъщност, това е първият опит на Fiat Chrysler Automobiles да продава на Стария континент американски коли с европейски емблеми и той се оказва неуспешен. Големият седан със задно предаване и 3,6-литров V6 Penastar или 3,0-литров турбодизел VM Motori се оказва губещ проект. Той така и не привлича на своя страна лоялната към европейските марки аудитория. Не помагат нито историческото име, нито скъпия и луксозен кожен салон.
Всъщност, това е първият опит на Fiat Chrysler Automobiles да продава на Стария континент американски коли с европейски емблеми и той се оказва неуспешен. Големият седан със задно предаване и 3,6-литров V6 Penastar или 3,0-литров турбодизел VM Motori се оказва губещ проект. Той така и не привлича на своя страна лоялната към европейските марки аудитория. Не помагат нито историческото име, нито скъпия и луксозен кожен салон.