Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Японският гигант и британския аристократичен бранд се намират на различни полюси на автомобилната вселена, но дори и те имат нещо общо. В началото на века Toyota създаде микро-автомобил с дължина 3 метра, който предлага сравнително вместителен и комфортен салон за четирима. Концепцията iQ дебютира на автосалона в Женева през 2007 година, а след 12 месеца е готов и серийния вариант.
Моделът получава 1,0-литров двигател с 3 цилиндъра, 1,3-литров с 4 цилиндъра и 1,4-литров дизел, както и много богато оборудване, в което влизат 9 въздушни възглавници, климатик и други опции.