Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Гордата и независима Alfa Romeo също се опитва да попълни гамата си, като се нуждае от модел, които да се конкурира с Volkswagen Golf и Lancia Delta. Така срещата с Nissan става неизбежна и през 1980 година е създадено съвместното предприятие AR.N.A. S.p.A. Резултатът от това е появилият се през 1983 година хечбек Arna, който се сглобява в Италия и е изграден на базата на Nissan Cherry N12.
Машините изглеждат идентично, но технически са доста различни. Alfa Romeo поставят на своя клонинг 4-цилиндрови "боксери" и скоростни кутии от по-стария Alfasud. Компанията залага и на собствен кормилен механизъм, но предно окачване и спирачната система за на Nissan.