Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen Taro/Toyota Hilux
Всъщност, това е петото поколение на Hilux с германско лого, като автомобилът не се произвежда в Япония, а в завода в Хановер. Първоначално пикапът е със задно задвижване, като може да носи до 1125 кг. След това се появява и версия с 4x4 с двойна кабина и увеличен път просвет, като двигателите са идентични с тези на Hillux. Въпреки това, продажбите падат непрекъснато и в крайна сметка моделът е спрян.
Всъщност, това е петото поколение на Hilux с германско лого, като автомобилът не се произвежда в Япония, а в завода в Хановер. Първоначално пикапът е със задно задвижване, като може да носи до 1125 кг. След това се появява и версия с 4x4 с двойна кабина и увеличен път просвет, като двигателите са идентични с тези на Hillux. Въпреки това, продажбите падат непрекъснато и в крайна сметка моделът е спрян.