Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Lancia Thema/Chrysler 300C
Опитът за продажба на сочен хамбургер на желаещите да ядат вкусна пица с тънко тесто е обречен на неуспех, дори продуктите в сандвича да бъдат с най-високо качество. Нещо подобно се случи второто поколение на седана Chrysler 300C, който в Европа беше ребрандиран като Lancia Thema.
Опитът за продажба на сочен хамбургер на желаещите да ядат вкусна пица с тънко тесто е обречен на неуспех, дори продуктите в сандвича да бъдат с най-високо качество. Нещо подобно се случи второто поколение на седана Chrysler 300C, който в Европа беше ребрандиран като Lancia Thema.