Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Alfa Romeo Arna/Nissan Cherry
В някои европейски страни Arna се продава под името Nissan Cherry Europe, но това не променя същността на автомобила. Той ръждясва бързо, често се поврежда, освен това има неугледен дизайн, а това е последното, което може да се очаква от Alfa Romeo. До 1987 година компанията произвежда 53 047 бройки
В някои европейски страни Arna се продава под името Nissan Cherry Europe, но това не променя същността на автомобила. Той ръждясва бързо, често се поврежда, освен това има неугледен дизайн, а това е последното, което може да се очаква от Alfa Romeo. До 1987 година компанията произвежда 53 047 бройки