IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz EQS изглежда като космически кораб отвътре

Вижте как работи огромният дисплей на седана (ВИДЕО)

С наближаване на премиерата на електрическия седан Mercedes-Benz компанията-производител продължава да разкрива подробности за модела, като вече станаха ясни и техническите му характеристики. Сега в YouTube-каналите на фенове на марката се появиха снимки и нови видеа, които показват футуристични дизайн на лимузината.


Mercedes-Benz EQS


Самият седан е базиран на концептуалния Vision EQS от 2019 година, като основната роля в салона му е поверена на 56-инчовия хипер-екран. Той се простира от единия до другия край на таблото, като в случая на едно място са обединени три дисплей. Така пътникът до шофьора спокойно може да прави онлайн-резервации, докато централният екран си остава за навигацията и за настройките на автомобила.

Погледнат от задния ред, огромният хипер-екран изглежда като пулт за управление на космически кораб и така Mercedes-Benz явно ще налага нови стандарти в интериора на бъдещите луксозни автомобили, тъй като част от елементите - като системата за осветление, например, ги няма дори в топ-версията на Tesla Model S.

Още снимки на бъдещия електрически флагман на Mercedes-Benz - вижте в галерията:


Новият електрически флагман на марката от Щутгарт, който ще предлага и рекорден коефициент на челно съпротивление - 0.20, разполага и със система Sound Experience. При нея можете да се избира между три различни настройки (Silver Waves, Vivid Flux, Roaring Pulse) за това как да звучи напълно електрическото задвижване, докато ускорява или възстановява енергията.

Според Mercedes, бъдещият EQS ще може да измине до 770 км, което също е забележително постижение за електромобил. Очакванията са, че топ-версията на седана ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди.


Снимки и видео: YouTube

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bayraktarya-BM!-MGGA ( преди 3 години )
    Нищо иновативно при ТВ-екранчето, чийто размер и горе-долу външен вид те са го заимствали директно от великолепния ДУХ на RR, само са го направили по-евтино: подходящ да е - като за джърмански пре-миУМ...Иначе, знаем: най-ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОто е и си остава ШОК-ЦЕНАта: горе-долу цели 300 ХИлки в левчета, вкл.данъци+такси и пр. И както посочих: има гоУема дизайн-ГРЕШКА, оставяйки клима-отворите да са в рамките на тъмносинята част на дисплея, щото го нема плавното преливане на светлата цветова гама...
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Също кат тесла, даже брадва,тесларите, усещате ли разликата между един тайвански монитор за 10 долара и истинската система в една истинска марка?
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    15, и какво точно и е различното и първото, като Порше продават абсолютно аналогична система с 3 екрана от 1 година в Тайкан?
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    Обективно погледнато, Мерц не диктуват никаква мода с тези функционални дисплеи, Тесла въведе първа огромен тъч скрийн с интегрирани "бутонни" фукции в Модел Ес, и всички се втурнаха до копират и въвеждат под една или друга форма "иновацията". При този модел на Мерц, диспля е по-скоро еволюирал, но не ми се мисли какъв процент е от цената на колата и колко ще струва като трябва да се подмени. А продажба на колата след 7-8 години, дали този диплей ще грее по същия начин като нов? :)
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    преди доста години имаше производител саабимаха функция нощен режим за авионикатано съвременните автомобили се проектират от маркетолози и счетоводители и в резултат виждаме тв мултимедия с колела и волан
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 3 години )
    Най-забележителното в тази кола е пробега с 1 зареждане - 770 км си е доста добро. А екрана си е глезотия, която ще е за топ нивото и ако ви дразни можете да не я поръчвате.
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Разбирач ( преди 3 години )
    Е сетиха се швабите. След като чак до 2019 изобщо не предлагаха тъч скрийн екрани, които ги има и в най-нисък клас коли от 2015-2016, дай сега цялата кола да е един огромен тъч скрийн. Спомням си как се подиграваха в немските авто списания на Волво, които 2015 с ХС90 замениха сума ти копчета с тъч.Между впрочем тъчскрийн дисплей системата им е разработена от българи -MBUX.
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Мерцедес ( преди 3 години )
    Колата е супер, това е бъдещето. Няма какво да се лъжем. Който иска да кара Мерцедес, ама да е еко, да няма екрани и да е само с бутони, да си купи бензинова 124-ка и да й сложи газова/метанова уредба !
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Мерцедес ( преди 3 години )
    Ако предлагате по-адекватно решение, обадете на Мерцедес, Ауди, Тойота или който там и ги научете как стават нещата ! Защото с бутони за всичко няма как да стане ! Във всяка кола, различна от Дачиа или Лада, ще трябва да има по 1500 бутона за всичко ! И пак някои системи няма да съществуват дори, ако няма екрани. Камери за 360 градуса наблюдение - няма. За заден ход - няма. Нави - няма. Да си командвате телефона от колата - няма. И т.н. и т.н. Та стига сте мрънкали за екраните !
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Мерцедес ( преди 3 години )
    Днес си купувате най-новия Самсунг, Айфон или квото там, след една година или две, той продължава да е актуален. Да, от към характеристики не е, но не ви е станал и скучен. Получавате си обновленията, новите и интересни интерфейси и другите неща, но не ви омръзва. Същото е и тук !След това стигаме до екстрите. Вие как виждате модерните автомобили с толкова много екстри, дето всеки клиент вече иска, да са без екрани, или както казвате "таблети" ?Как да се управлява всичко ?