IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За пръв път от 14 години Peugeot е номер 1 в Европа

Golf все още изостава, Tesla Model 3 изпревари ID.3 и Zoe при електромобилите

За пръв път от 14 години насам модел на Peugeot е най-продаваният автомобил в Европа, показват данните на JATO Dynamics за първите два месеца на 2021. През тях Peugeot 208 успява да изпревари традиционния лидер Volkswagen Golf и Toyota Yaris, която за кратко овладя първото място през януари. Френската компания успява да пласира и втори модел в Топ 5. За последен път Peugеot бе на върха с 207 през 2007 година.
   
  
Tesla Model 3
Tesla е пласирала 5405 бройки от Model 3 за първите два месеца, срещу 3557 за VW ID.3 и 3547 за Renault Zoe
   
    
Като цяло европейският пазар се е свил с 20% през първите два месеца на тази година спрямо същия период на миналата (последният, преди мерките срещу Covid да се отразят на пазара). На този фон обаче някои компании успяват да повишат резултатите си - Smart, Volvo, Suzuki и особено Tesla. Американският производител на електромобили отчита цели 55% ръст при Model 3, който е най-продаваният електрически модел на континента, с над 1800 бройки аванс пред Volkswagen ID.3 и Renault Zoe. Данните за JATO включват всички основни европейски пазари плюс Швейцария, Норвегия и Великобритания, но не включват България, Малта и Кипър. Което впрочем не променя особено подреждането, предвид мащабите на нашия пазар.


20-те най-продавани модела в Европа през 2021 година (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #20
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    Освен управлението на Герб.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всяко нещо си има край
  • #18
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тулупа ни докара до там да нямаме 100-300 евро за лизинг.
  • #17
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ето сега на моята улица има две 208-*** от последното поколение. Едната е моята. Но не бих се хванал отново на лизинг - всеки месец си е стрес да ти идва разписка за няколко стотачки и то в корона икономическа криза (за която слугите медии мълчат).
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пак съм аз с 208-та. Заводът в Словакия явно работи по-добре от френските, защото да чукна на дърво сглобката е по-добра от на 308 първа генерация, където падаха винтовете на сенника и все тропаше вратата на багажника и то при чисто нова кола. Накладките са си все така склонни на износване, още няма 7000 км и вече скърцат.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 3 години )
    Като ти гледам правописа.......мале, мале. Типични разсъждения за човек, който пише така. Без коментар.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре са се размърдали моделите в топ 20. Дачия има повече модели от Форд и Опел, Ярис изпреварва Голф... Едновремешните претенденти Фокус, Астра, Меган и 308 изоставят пред Корола, А-класа и 1 серия; на Фиестата и Британия не и помага, а от Пунто и помен няма.Как ли ще изглежда същата класация след 10 години
  • #13
    36 rate up comment 6 rate down comment
    Алексей ( преди 3 години )
    В *** не хвалете колите на джендърята. Друго е пред блока да се паркира 10 годишен премиум на 500 000+ км шестцилиндров турбодизеляк с над 200 коня, димящ, с издънен ДПФ и пикаещи дюзи и често посещаващ всякакви сервизи, в които за малко пари правят чудеса изучавайки го, упражнявайки се и добивайки нови умения за приижадащите други издухеняци.. Важно е и, че е купен на голяма сметка, нов е струвал към 100 000 евро, а сега е под 20 000 лв. И русите бото-кифли в *** карат мощни джипове.
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е как за два месеца продажбите са 3557 за id3, като предната ви статия за януари е:"Volkswagen ID.3 категорично смазва Tesla Model 3 в битката на електромобилите: само на два пазара, Норвегия и Нидерландия, германският модел е пласирал 5263 коли, докато регистрациите на Model 3 за цяла Европа са едва 1458." ADMIN: Действително така пише в доклада за януари, предполагаме, че е грешка. Отправили сме запитване до JATO Dynamics, за момента нямаме отговор
  • #11
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Мне брат, просто немците си купуват гоуф а французите 208 или клио! 208 записва добри резултати в Испания, Португалия и Итали освен във ФР и вероятно за това е излезнал малко напред.