IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическата революция на Renault започва с Megane EV

Кросоувърът на ток ще се предлага в два варианта на батерия и пробег

Френският производител Renault вече се ангажира с новия си план „Renaulution“, който ще позволи на групата да пусне на пазара 7 напълно нови електромобила. Първият и най-важен от тях ще бъде кросоувърът Megane, за който изданието Auto Express разкрива нови подробности.


Renault Megane


Всъщност, компанията вече представи концепцията Megane eVision през миналия октомври, като тя ще бъде в основата на новия модел. Тогава главният изпълнителен директор на Renault - Лука Де Мео, обяви, че както при първото поколение на Megane, новият електромобил ще бъде само началото на подготвяното от марката сериозно настъпление на пазара.

Размерите на концептуалния модел бяха дължина от 4210 мм, широчина - 1800 мм и височина - 1505 мм. Колелата са преместени максимална в краищата на каросерията, като идеята е така да се увеличи разстоянието между двете оси и да се осигури максимално пространство в салона на електромобила. Подът изглежда доста плитък, като това се дължи на факта, че Megane EV ще използва най-тънкия комплект батерии на пазара - едва 11 см.


Renault Megane


Засега няма снимки на интериора на серийните прототипи, заснети по време на тестове, но се очаква, че той ще бъде напълно нов за марката. Концептуалният модел загатва за голям L-образен дисплей, който може да се свърже с основния сензорен екран на централната конзола и с широкоекранен цифров приборен парен.

При излизането си на пазара електрическият Meganе ще използва батерия с капацитет 60 кВт/ч, която ще захранва електромотор с мощност 218 к.с. и 300 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 8 секунди, а пробегът с едно зареждане ще достига 450 км.

Още снимки на концептуалния вариант на Megane EV - вижте в галерията:


Ще има и по-мощна версия, използваща задвижването на Nissan Ariya - големият електрически SUV на партньора в алианса, който използва същата платформа CMF-EV. Той се предлага с батерия с капацитет 87 кВт/ч (използваеми), като пробегът му е 500 км. Благодарение на специална система за зареждане, за 30 минути Megane EV ще може да напълно акумулатора си с енергия, която ще осигури още 200 км. прбоег.

Снимки: Auto Express

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Амин ( преди 3 години )
    да между 2003 и 2010 се правеха най големите пушилници в историята Бог да прости геройски загиналите в битката с Рака
  • #14
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Панелко увредения ( преди 3 години )
    Малиии!! Ся за мойто Рено освен при бай Иван тенекето трее да бегам и при Пешо електриката! И кога ше карам!!?
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Така е, един аурис от 2013-та е по-обтекаем.
  • #12
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Cartman 1912 ( преди 3 години )
    Едно не мога да разбера на тези ел. автомобили. Слагат им специални спойлерчета и елементи само и само да подобрят Въздушното съпротивление. Слагат им гуми с ниско съпротивление и скапано сцепление. Всичко това само и само да извлекат някой километър пробег в повече. И накрая на фона на това ги правят в SUV вариант с въздушно съпротивление на гардероб вместо седан или хечбек.
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За мен лично апогеят на автомобилите беше периода 2004-2014, тогава с бързи темпове се развиваха и дизайнът им ставаше все по-хубав спрямо края на 90-те и 2000-2003, когато дизайнът беше прекалено кофти (например сравнете сивик като космически кораб от 2006-2011 и сивика от 2001-2005).Единственото хубаво днес е, че все повече и повече електрички минават на задно предаване или 4x4. Но външния вид и тези таблети в салона са ми доста анти.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доколкото познавам продукцият на рено цената ще е доста добра! Което ще наклони везните доста! А и най после Рено, което няма да се троши...
  • #9
    7 rate up comment 12 rate down comment
    expert ( преди 3 години )
    "идеята е така да се увеличи разстоянието между двете оси и да се осигури максимално пространство в салона ...." ЕВАЛА!!! ТЕЗИ ОТКРИХА ТОПЛАТА ВОДА! НИКОЙ ДРУГО ДО СЕГА НЕ СЕ БЕШЕ СЕТИЛ ЗА ТОВА. ВЕЛИКИ СА, БРЕЙЙЙ!!!!
  • #8
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    VAG си скъбят косите, но Рено повече няма да ги спасява.
  • #7
    19 rate up comment 5 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Французите са 2 обиколки преди германците в ел. колите.
  • #6
    22 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ей сега ще се появи оня *** и както под всяка статия за Рено ще почне старата песен:"закривай","неудачия","ментално увредените от карането на рено" и т.н.Много падна качеството на коментарите,много!