fallback

Електрическата революция на Renault започва с Megane EV

Кросоувърът на ток ще се предлага в два варианта на батерия и пробег

Френският производител Renault вече се ангажира с новия си план „Renaulution“, който ще позволи на групата да пусне на пазара 7 напълно нови електромобила. Първият и най-важен от тях ще бъде кросоувърът Megane, за който изданието Auto Express разкрива нови подробности.

Всъщност, компанията вече представи концепцията Megane eVision през миналия октомври, като тя ще бъде в основата на новия модел. Тогава главният изпълнителен директор на Renault - Лука Де Мео, обяви, че както при първото поколение на Megane, новият електромобил ще бъде само началото на подготвяното от марката сериозно настъпление на пазара.

Размерите на концептуалния модел бяха дължина от 4210 мм, широчина - 1800 мм и височина - 1505 мм. Колелата са преместени максимална в краищата на каросерията, като идеята е така да се увеличи разстоянието между двете оси и да се осигури максимално пространство в салона на електромобила. Подът изглежда доста плитък, като това се дължи на факта, че Megane EV ще използва най-тънкия комплект батерии на пазара - едва 11 см.

Засега няма снимки на интериора на серийните прототипи, заснети по време на тестове, но се очаква, че той ще бъде напълно нов за марката. Концептуалният модел загатва за голям L-образен дисплей, който може да се свърже с основния сензорен екран на централната конзола и с широкоекранен цифров приборен парен.

При излизането си на пазара електрическият Meganе ще използва батерия с капацитет 60 кВт/ч, която ще захранва електромотор с мощност 218 к.с. и 300 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 8 секунди, а пробегът с едно зареждане ще достига 450 км.

Още снимки на концептуалния вариант на Megane EV - вижте в галерията:

Ще има и по-мощна версия, използваща задвижването на Nissan Ariya - големият електрически SUV на партньора в алианса, който използва същата платформа CMF-EV. Той се предлага с батерия с капацитет 87 кВт/ч (използваеми), като пробегът му е 500 км. Благодарение на специална система за зареждане, за 30 минути Megane EV ще може да напълно акумулатора си с енергия, която ще осигури още 200 км. прбоег.

Снимки: Auto Express

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    До 23 преди месец купих такова на дъщеря си от Рено Германия с 898 куб.см. обем на мотора и 90 к.с. с турбо и върви като самолет зда този клас коли,пробвах го за над 165 км/ч по дж пи ес,а по магистралата 140 не се усещат,а като градска кола е незаменимо,може би двуместния Смарт е по-добре и велосипедите определено,за вътрешно пространство е доста за 4 човека е прилично достатъчно,минуса е малкия багажник но за млад човек е напълно достатъчен.
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    До 20,за себе си да знаеш,още в края на 60-те и началото на 70-те Рено с модела си 5 направи това преди всички и изнесе колелата на предната и задната ос в най-отдалечените възможни точки и по този начин направиха на външен вид малка кола,но с доста прилично вътрешно пространство типично за по-горния клас автомобили. Това което е написано явно е недоумица в превода или нещо от този род.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Чукам на дърво да не изпадна финансово на дъното, че да се заглеждам по рена!
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Туингото със задното предаване и двигател е култово. Колко малотиражки са със задно? Жалко, че го спират скоро, а и не се продаваше у нас като ново. Още 2014-та го видях на живо в Холандия. Дано поне на старо да го има у нас.
  • #21
    Браво ( преди 3 години )
    Мисля,че е доста по-атрактивен от Голфа.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Имаше едни рена с цифри, след това и с красиво изписани имена и иновативен дизайн, които създаваха нови класове. Сега все едно гледаш конфекция с еднакво задвижване и никога не откриваш това, което би те грабнало за да си го купиш. Същото важи за другите френски марки, които се опитват да не бъдат себе си- комфортни колкото немските и с дизайн на японски, а задвижването от колички с дистанционно.
  • #19
    казанлък forever ( преди 3 години )
    Най-важното от статията е, че Рено най-после са стигнали до гениалното прозрение, че като увеличат междуосието, се увеличава пространството в колата. Не е малко,.... за такава фирма.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Тук само *** пишат май вече?
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Като гледам класациите по надеждност, Рено и след десет години не могат да настигнат КИА или Хюндай. Миришат им краката на французите.
  • #16
    Панелко ( преди 3 години )
    Мое съм увреден ама Реноту не си го давам дажи и за Дачия!
fallback
Последни