fallback

Електрическата революция на Renault започва с Megane EV

Кросоувърът на ток ще се предлага в два варианта на батерия и пробег

Френският производител Renault вече се ангажира с новия си план „Renaulution“, който ще позволи на групата да пусне на пазара 7 напълно нови електромобила. Първият и най-важен от тях ще бъде кросоувърът Megane, за който изданието Auto Express разкрива нови подробности.

Всъщност, компанията вече представи концепцията Megane eVision през миналия октомври, като тя ще бъде в основата на новия модел. Тогава главният изпълнителен директор на Renault - Лука Де Мео, обяви, че както при първото поколение на Megane, новият електромобил ще бъде само началото на подготвяното от марката сериозно настъпление на пазара.

Размерите на концептуалния модел бяха дължина от 4210 мм, широчина - 1800 мм и височина - 1505 мм. Колелата са преместени максимална в краищата на каросерията, като идеята е така да се увеличи разстоянието между двете оси и да се осигури максимално пространство в салона на електромобила. Подът изглежда доста плитък, като това се дължи на факта, че Megane EV ще използва най-тънкия комплект батерии на пазара - едва 11 см.

Засега няма снимки на интериора на серийните прототипи, заснети по време на тестове, но се очаква, че той ще бъде напълно нов за марката. Концептуалният модел загатва за голям L-образен дисплей, който може да се свърже с основния сензорен екран на централната конзола и с широкоекранен цифров приборен парен.

При излизането си на пазара електрическият Meganе ще използва батерия с капацитет 60 кВт/ч, която ще захранва електромотор с мощност 218 к.с. и 300 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 8 секунди, а пробегът с едно зареждане ще достига 450 км.

Още снимки на концептуалния вариант на Megane EV - вижте в галерията:

Ще има и по-мощна версия, използваща задвижването на Nissan Ariya - големият електрически SUV на партньора в алианса, който използва същата платформа CMF-EV. Той се предлага с батерия с капацитет 87 кВт/ч (използваеми), като пробегът му е 500 км. Благодарение на специална система за зареждане, за 30 минути Megane EV ще може да напълно акумулатора си с енергия, която ще осигури още 200 км. прбоег.

Снимки: Auto Express

fallback
  • #5
    И да не забравяме ( преди 3 години )
    Все по-скъпи и със съмнително качетво. Казах ли скъпи?
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами как ще има много нови коментари като с малки изключения новите коли до толкова си приличат, че се различават само по емблемите? На хората вече им писна да им рекламират все нови и нови модели, все по-еднакви и все повече кросовъри.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Само 2 коментара, а преди години тук статиите имаха по няколко страници с коментари. Аз имам Киа Рио 2003 г. и често спират хора дори с лъскави коли да я оглеждат или снимат и ме питат дали не е Субару Импреза (синя е) или Лексус. Колегите ми смятат, че карам луксозен седан - техни думи, а всъщност струваше 4000 лева и то преди 7 години :) Но най-важното е - върви и не е влизала в сервиз за нещо друго освен смяна на консумативи
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Изглежда добре пробегът му не е лош ако и цената е добра ще има успех
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Дали ще е революция зависи и цената
fallback
Последни