fallback

Renault ще прави моделите на Mitsubishi за Европа

Двата нови кросоувъра ще са на пазара през 2023 година

Mitsubishi Motors и Groupe Renault се разбраха за производството във Франция на два нови модела на японската фирма, предназначени за европейския пазар. Така, френският производител ще започне асемблирането на два кросоувъра, които ще са "микс между наскоро представения Mitsubishi Eclipse Cross PHEV и "сестрински" модели на Renault".

Двата нови модела на Mitsubishi ще бъдат на една и съща платформа, но ще се различават един от друг по дизайн и технологии. Японците ще ги предлагат в своята дилърска мрежа, в избрани държави от Европейския пазар, като стартът на лансирането е предвиден за началото на 2023 година.

Както може би си спомняте, Mitsubishi реши да се изтегли от европейските пазари и да се фокусира върху тези в Азия и Океания. Компанията замрази разработката на нови модели за Стария континент и трябваше да се изтегли до края на следващата година. По-късно ръководството все пак размисли и реши да остане на някои пазари, включително и българския.

На нашия и останалите пазари, компанията остава с настоящите си модели до изтичането на жизнения им цикъл. След това, вероятно, ще заложи само на новите два кросоувъра, произвеждани от Renault, като е много възможно ако нещата вървят добре, французите да асемблират и още модели с емблемата на Mitsubishi.

Решението на Mitsubishi в крайна сметка не е изненадващо и се очакваше, след като компанията обяви плана си за реструктуриране и реформи през лятото на миналата година. Производителят ще може да оптимизира сериозно разходите си и да подобри ефективността си на пазарите в Европа.

От Renault напълно споделят това мнение, като босът на компанията Лука ДЕ Мео заяви, че по този начин се засилват връзките между компаниите в алианса Renault - Nissan - Mitsubishi и това ще доведе до позитивни резултати.

Не същото, но сходно решение предприеха и от PSA, след като закупиха Opel. Новите модели на германската марка са базирани на френски платформи и са с френска задвижваща техника, но се отличават по дизайна и някои решения. Към момента тази опция се приема добре от клиентите и е печеливша за производителя.

fallback
  • #16
    Фо опел фен ( преди 3 години )
    То па тия ръждилници твойте с едно качество да ти умре коня! ***!
  • #15
    Чук ( преди 3 години )
    Ако си такъв "доктор" кат разбирач на коли гробищните паркове те благославят.....
  • #14
    Истината! ( преди 3 години )
    Ми елементарно е - търсенето на каквото и да е с марката Рено все повече запада и да спасят работните места започват производство на Митсубиши. Докато не настъпи поредния крах с качеството ...
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Още една марка ще бъде спасена от Рено. Явно понаучиха японски :)
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Цялата японска икономика се подържа от Сащ.Ако ги няма Сащ отдавна океана да е погълнал дребните оризари.
  • #11
    лудогорец9 ( преди 3 години )
    до #11 Това,че някоя марка произвежда повече от друга не я прави по-качествена.Ако не бяха фолксваген и шкода и ауди,бентли,порше и ламборгини щяха да фалират,ако не бяха държавните поръчки и фолксваген щеше да фалира(пример с най-новите пасати има статистика само 12% от тях се копуват от частни лица),ако не беше ПСА и опел щеше да фалира
  • #10
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Форумните самураипак са се превъзбудили.Преди около 30 години мицубиши произвеждаха много добри коли, може да се каже, най-доброто от Япония, но сега са на дъното, мног лошо качество и драстично спаднали продажби.Само за сведение на форумните оризари, шкода произвежда повече коли от тях.По миналата година бяха на практика фалирали и добре че бяха франсетата.Аз не съм фен на френските коли, то ве ясно защо, но двете калпави марки нисан и мицубиши съществуват благодарение на тях.Това са фактите.
  • #9
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    сериозно увреденият от системно ползване на рено, нарекъл себе си като "факт", драскал небивалици, сам си отговарял та чак се олял! Иначе за всички нормални е пределно ясно, че това е краят на представата за Митсубиши като качествена марка. И как да е друго, при положение, че доказано най-некачествения "производител" рено, заемащ твърдо последните места за надеждност и здравина във всички класации, навсякъде по света, щял да им прави колите, моля ви се ...
  • #8
    Каквото... ( преди 3 години )
    мине през рено, от него Митсубиши НЕ става! Всъщност нищо не става!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Митсубиши най после последва Мерцедес и заложи на евтина сглобка.Само българските машиностроителни заводи все не успяват да събират някоя барака
fallback
Последни