fallback

Renault ще прави моделите на Mitsubishi за Европа

Двата нови кросоувъра ще са на пазара през 2023 година

Mitsubishi Motors и Groupe Renault се разбраха за производството във Франция на два нови модела на японската фирма, предназначени за европейския пазар. Така, френският производител ще започне асемблирането на два кросоувъра, които ще са "микс между наскоро представения Mitsubishi Eclipse Cross PHEV и "сестрински" модели на Renault".

Двата нови модела на Mitsubishi ще бъдат на една и съща платформа, но ще се различават един от друг по дизайн и технологии. Японците ще ги предлагат в своята дилърска мрежа, в избрани държави от Европейския пазар, като стартът на лансирането е предвиден за началото на 2023 година.

Както може би си спомняте, Mitsubishi реши да се изтегли от европейските пазари и да се фокусира върху тези в Азия и Океания. Компанията замрази разработката на нови модели за Стария континент и трябваше да се изтегли до края на следващата година. По-късно ръководството все пак размисли и реши да остане на някои пазари, включително и българския.

На нашия и останалите пазари, компанията остава с настоящите си модели до изтичането на жизнения им цикъл. След това, вероятно, ще заложи само на новите два кросоувъра, произвеждани от Renault, като е много възможно ако нещата вървят добре, французите да асемблират и още модели с емблемата на Mitsubishi.

Решението на Mitsubishi в крайна сметка не е изненадващо и се очакваше, след като компанията обяви плана си за реструктуриране и реформи през лятото на миналата година. Производителят ще може да оптимизира сериозно разходите си и да подобри ефективността си на пазарите в Европа.

От Renault напълно споделят това мнение, като босът на компанията Лука ДЕ Мео заяви, че по този начин се засилват връзките между компаниите в алианса Renault - Nissan - Mitsubishi и това ще доведе до позитивни резултати.

Не същото, но сходно решение предприеха и от PSA, след като закупиха Opel. Новите модели на германската марка са базирани на френски платформи и са с френска задвижваща техника, но се отличават по дизайна и някои решения. Към момента тази опция се приема добре от клиентите и е печеливша за производителя.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    До 3,като си фен на Опел трябва да се радваш че съществува Счупел благодарение на ПСА,защото иначе бе обречен на заличаване от регистъра на автомобилните производители.
  • #5
    Чук ( преди 3 години )
    Че на кого да дадат Мицубиши? На заводите за тенджери и легени във Волфсбург, Мюнхен и Щутгарт ли?!))))
  • #4
    До Факт ( преди 3 години )
    Те и сега са по качествени от "премиумите" на бабето
  • #3
    Опел фен ( преди 3 години )
    "Към момента тази опция се приема добре от клиентите и е печеливша за производителя." Сигурно е печелившо за PSA, но не се приема добре от клиентите... Само прецакват Опел. Продажбите го доказват. Вдигнаха цените на новите коли значително и понижиха качеството до това на френските бангии - ей така печелят повечето пари.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Човек отразява навън това което носи вътре. Съответно вижда (само) красота когато я носи в себе си,,, и обратното
  • #1
    Факт! ( преди 3 години )
    Най сетне япондките бклуци ще станатнпоне малко по-качествени
fallback
Последни