IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi с внезапен завой - връща се в Европа

До новото решение се стигна след натиск от страна на Renault и Nissan

Mitsubishi Motors ще се откаже от решението си да се изтегли от Европа и ще започне да произвежда автомобилите си в завод във Франция. До това стига след огромен натиск от страна на Renault и Nissan, които искат да прекратят ново разцепление в алианса, съобщава Bloomberg.


Mitsubishi


Твърди се, че решението вече е взето след среща на представители на трите автомобилни компании. Предстои то да бъде официално разгледано и потвърдено на заседание на Управителния съвет на Mitsubishi Motors, което ще се проведе в четвъртък (25 февруари).

Новият план предвижда Renault да започне да произвежда автомобили на Mitsubishi във френските си заводи. Това обаче означава, че японската компания ще трябва да се откаже от обвиненията, които по-рано отправи към френския си партньор за защита на работните места в предприятията си на родна земя.

Именно производството на модели на Mitsubishi ще помогне на Renault да избегне сериозни съкращения на служители в заводите си. Те трябваше да бъдат извършени, след като френската компания записа много лоши финансови резултатите през 2020 година.

Освен това, споразумението за производство на автомобили на Mitsubishi във Франция трябва да послужи и като знак, че алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi работи в пълен синхрон след смяната на управлението, до която се стигна след ареста и отстраняването на бившия генерален директор Карлос Гон през 2018 година.

Снимка: Autonews

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Димитър ( преди 3 години )
    Номер 9, дишай спокойно, не се притеснявай и си карай 28 годишния "премиум"! Остави ни да се мъчим с новите аутлендъри!
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Пижо и Пенда ( преди 3 години )
    Ех, колко авто-експерти в абсурдистан! Територията на която 9 от 10 коли са, или 15 годишни немски премиум таратайки, или 25 годишни голф-ове с чип :-)
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Баси ( преди 3 години )
    Лелее, отдъхнах си...остават...ще закърпят бюджета с неколко стотин продадени коли....
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Номер 5 пак си спал на мокри вестници.Вземи си час за психиатър.Европейците знаеш ли кога ,ще настигнат технологично изостаналите?На 31ви февруари ***.
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Б.Т. ( преди 3 години )
    Където и са се прави, Mitsubishi ще остане в пъти по кола от Рено или Нисан!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Costa ( преди 3 години )
    Нормално да има разлика с Клио. Цената също е доста различна. Аутлендъра обаче досега се правеше само в Джапан. Не виждам смисъл от толкова шарено и съответно оскъпено производство.
  • #3
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Алексей ( преди 3 години )
    Като си взема Клио, Микра или Спейс Стар, взимам едис и същ автомобил с различна емблема. Същото се отнася за Оутлендър и Х-Трейъл или Каджар и Кашкай.Или ASX и Каптур. От това няма смисъл. Едните да правят градски, другуте среден клас, третите СУВ. А не всичко да се припокрива и в крайна сметка като вземеш Дъстър ги прецакваш, щото е евтин, а Кашкай и Дъстър са на платвормата на Клио, на която платформа е вече и новото Сандеро. Миш маш посевместен.
  • #2
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Комедия ( преди 3 години )
    До коментар #1 Бойко Методиев Борисов и ГЕРБ!
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тпи японци ( преди 3 години )
    Че кой не си защитава работните места на своя територия.