IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи ще връщат Alfa Romeo на върха

Ако трябва да избирам между технология и дизайн, избирам дизайна, казва новият шеф Емпарато

Двама французи ще са в основата на екипа, с който шефът на новата група Stellantis Карлос Тавареш ще се опита да превърне Alfa Romeo в основен играч в премиум сегмента.
  
  
Жан-Филип Емпарато, Alfa Romeo
Новият шеф Емпарато посети двете фабрики на Alfa в Касино и Помиляно д'Арко, както и музея на марката
  
    
Освен досегашния шеф на Peugeot Жан-Филип Емпарато, който става главен изпълнителен директор на марката, ключова роля в компанията ще играе и сънародникът му Арно Льоклер, който ще отговаря за стратегията и продажбите. Льоклер има над две десетилетия опит от Honda Europe и PSA Peugeot-Citroen, преди да се присъедини към Fiat-Chrysler. Във Франция коментират, че Тавареш явно наистина има сериозни планове за Alfa, щом е изпратил там най-доверените си хора.
 
  
Арно Льоклер, Alfa Romeo
Арно Льоклер, новият главен стратег на Alfa Romeo. Коментарите във Франция са, че Тавареш е пратил в италианската марка "тежката артилерия", тоест най-доверените си хора
   
  
Третият най-важен човек в новото ръководство на Alfa ще е американецът Лари Доминик, който ще отговаря за ключовия северноамерикански пазар. Доминик бе приближен на Тавареш по времето, когато португалският мениджър ръководеше американското поделение на Nissan.
В новия екип на Емпарато попадат още четирима италианци: Даниел Гуцафаме, отговарящ за продуктовата гама, Роберта Дзерби, която ще ръководи Alfa и Lancia за Европа, Ерика Ферайоли като отговорник за ценовата политика, и Масимилиано Трантини, отговарящ за китайския пазар и джойнт-венчъра с GAC.

В интервю за Automedia.bg преди време Емпарато очерта като основни свои приоритети дизайна и безопасността. "Ако трябва да избирам между технологии и дизайн, ще избера дизайна", каза ни тогава мениджърът, под чието и на Тавареш ръководство Peugeot се превърна от губеща в една от най-печелившите компании в Европа. Емпарато добави, че не вярва в бързото налагане на пазара на системи за безпилотно управление, и че предпочита да изчака, докато те са доказано безопасни и надеждни.
  
  
Жан-Филип Емпарато, Колела, automedia
Предимството на традиционните производители пред компании като Google и Apple е акцентът върху безопасността, заяви преди време Жан-Филип Емпарато в интервю за Automedia.bg и Bulgaria ON AIR


Alfa Romeo, някога една от най-престижните автомобилни марки в света, изпитва сериозни затруднения, откакто Fiat я погълна в края на 80-те. Няколкото опита за възраждане на марката се провалиха. Последният, дирижиран от покойния Серджо Маркионе, бе насочен най-вече към американския пазар и предвиждаше до 2020 година марката да продава по половин милион автомобила годишно. Вместо това през миналата година Alfa едва надхвърли 50 000 продажби, а в Европа я изпревари дори скромната Lancia, която има само един модел.

 

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 9 rate down comment
    бе брат... ( преди 3 години )
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    няма по нискотехнологични коли от японските
  • #11
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Ганьо Балкански ( преди 3 години )
    Най-трошливите автомобилчета са от тая марка също като Ланчията са ама щото се заблуждават хората ме слагат мотори на ферари и се вдигна малко имиджа наред са сега и ланчийте да ги правят с мотори на ферари то всъщност и те имат де ама така да се вдигнат и те та да се наводни малко пазара с ферарите за сиромаси.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Курти ( преди 3 години )
    Така е. Алфа има идентичност - яка платформа на задно, яки дизели и v6-така от Ферари. Фиат направих як 500 на ток пак УНИКАТ. Сега за пежо - една обща платформа с най - скапания бензинов на пазара и дизел на изчезване. искат новите алфи да са на тая платформа и да ги купува някой...
  • #9
    25 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Какви технологии, бе брат? Те имат най-революционното шаси на спортен седан последните 15 години, модерни мотори. Технологии вика. Ако говориш за таблети и автономност? Кой ше си купи Алфа, че тя да кара вместо него? Нали тея коли са за каране, не за возене.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Хем франсета... ( преди 3 години )
    !
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Алфа пропада от десетилетия заради континуиран лош мениджмънт. Сега когато и обърнат адекватно внимание е напълно възможно да потръгне. Стига да не е прекалено късно, защото във време на електификация и експониране на новата идея за автомобила Алфата няма да може да разчита много на старите си ценности. Да се надяваме че добрия екип от мениджъри ще намери правилния подход. При Ланчиа важът същите обстоятелства
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Според мен продажбите са им реалистични за моделите, които имат, и не са лоши. Това какво са обявили е съвсем друго. Те италианците се изхвърлят често. Моят проблем с Алфа е, че се бавят с фейслифтовете и последователността на моделите е объркваща. Иначе качеството от 159 насам е на нормално европейско ниво. Не са корейци, *** не са и по-зле от немци и французи.
  • #5
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анони ( преди 3 години )
    ,,Французи ще връщат Алфа Ромео на върха" - а дано, ама надали - както е казал мъдрият български народ.
  • #4
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Оптимист ( преди 3 години )
    Имидж който беше рушен десетилетия няма как да се възстанови за година или две.Аз съм оптимист и смятам,че с новият мениджмънт ще стигнат там където са тръгнали. Това е легендарна марка и заслужава по-добра съдба от Сааб.