Има автомобили, които така и не постигнаха сериозен търговски успех, но въпреки това ще останат в паметта на хората. Те донесоха нещо ново на своите марки - дизайн, технологии или производителност, което обаче се оказа недостатъчно и бяха отхвърлени от пазара. Съответно, не получиха и продължението, което заслужаваха.
По-важното е, че тези автомобили разчупиха стереотипите, защото техните инженери и дизайнери получиха пълна свобода при тяхната разработка. С помощта на изданието Motor1 ви представяме 11 модела, които направиха революция в собствената си марка, но така и не получиха продължение.
11 революционни автомобила, които не успяха (ГАЛЕРИЯ):
Lexus LFA
Мнозина смятат, че LFA е най-добрият Lexus, правен някога. Под капака му е поставен великолепен атмосферен V10 двигател с обем 4,8 литра, който развива 560 к.с. (570 във версия Nürburgring Edition). Цялата тази мощ се предава на задна ос, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за под 4 секунди. Lexus произведе само 500 бройки от модела, като доскоро при дилърите на марката бяха останали непродадени автомобили.
Мнозина смятат, че LFA е най-добрият Lexus, правен някога. Под капака му е поставен великолепен атмосферен V10 двигател с обем 4,8 литра, който развива 560 к.с. (570 във версия Nürburgring Edition). Цялата тази мощ се предава на задна ос, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за под 4 секунди. Lexus произведе само 500 бройки от модела, като доскоро при дилърите на марката бяха останали непродадени автомобили.