IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато "спорт" е само украшение

Тези 10 кросоувъра използват хитър начин да привличат клиенти в Европа

Сегментът на градските кросоувъри се развива с бързи темпове, като те постепенно отнемат аудиторията на хечбеците, седаните и комбитата. А там, където има огромен интерес, се търси и разнообразие, защото повечето клиенти искат колата им да се отличава. Затова и производителите предлагат различни допълнителни пакети, които най-често носят промени само във външния вид.

В днешната подборка са включени 10 популярни в Европа кросоувъри, в чието оборудване има спортни елементи. Това са по-големи лети джанти, изобилие от хром или черен гланц по външните панели, двойни тръби на изпускателната система (често са фалшиви) и др. Съответно, това трябва да им придаде по-спортен вид и да ги направи по-интересни за купувачите.
  
 
Когато "спорт" е само украшение (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    DS 3 Crossback е плашещо грозно нещо бе лелелеее... Не мога да повярвам, че е произведено в този вид!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7 ( преди 3 години )
    Е.б.а.ти.сегмента, добре, че грам не ми харесват тези вдигнти Мпс от В-класа, не стига,.че са малки и тесни вътре, евтини изпълнения, ами и неудобни. Да за 10к лв. са сложили кожен волан и пиано лак... не мерси.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Петко ( преди 3 години )
    Новите ситроени приличат ужасно много на китайски коли, защо така?
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е очакваме пластмасов мотор, задвижван от сгъстен въздух, за градски условия и нулеви емисии.
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Истината е, че производителите не могат повече да си позволят да продават мощно задвижване в големи бройки заради емисиите. Така че на клиентите не им остава друг вариант да се отличат, освен с дизайнерски елементи. Нямам нищо против да се предлагат за тези, които ги искат. Аз лично винаги ще предпочета да похарча парите за удобство в салона.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пепи , ако се върнем назад в историята (10-тина години) ,ще се сетим че по онова време лобито на автомобилните производители в ЕС накара ?-парламента да приеме едни директиви и бля-бля с които стана почти невъзможно да ти удобрят каквито и да е промени по автомобила, и така се създаде сегмента на обикновенна кола с повече пластмаса и фалшиви въздухозаборници за само 3-4 хил? отгоре.
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всичките тези "лайн" пакети са най- голямата глупост (след т. нар "градски кросоувъри"). Взел си някакъв малък, вдигнат хеч, който да прилича на джип (ама не е), с разни лайсни, спойлери, фалшиви ауспуси, все едно има много коне (ама няма).