IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW прави революция в интериора си

Обновеното X6 ще получи два огромни дисплея като тези на S-Class

Третото поколение на BMW X6 дебютира преди по-малко от 2 години, като получи отлично настроено шаси и впечатляващи двигатели. Според експертите, генерацията G06 на купеобразния кросоувър е най-добрата в 13-годишната история на модела. А сега тя ще претърпи фейслифт, който ще преобрази напълно е интериора на автомобила.


BMW X6


Изданието Motor1 публикува снимки на тестови прототип на обновеното X6, от които става ясно, че BMW поема по стъпките на Mercedes. Крос-купето получава извит мултимедиен клъстър, състоящ се два големия дисплея, подобни на тези, които видяхме при новата S-Class, както и значително намален като размери селектор за смяна на предавките.

Старите физически бутони и превключватели все още са си на мястото, на ако се вярва на стикера на автомобила, който е на немски език, те не работят. Голяма част от предния панел е скрита под покривало, а допълнителната техника на инженерите на BMW не позволява да се видят подробности.

Още снимки на тестовия прототип на обновеното BMW X6 - вижте в галерията:


Отсъствието на камуфлаж по тестовия прототип показва, че промените по екстериора няма да бъдат сериозни, като те ще засегнат основно светлините на модела. Премиерата на обновеното BMW X6 трябва да се състои в края на тази или началото на следващата година.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всеки път като чета коментари тук се изумявам от глупостите, които се пишат и като видя, че коментара е пълен с плюсове, сериозно започвам да се замислям за интелекта на българина. Електронния километраж бил по-евтин от аналоговия??? Само да вметна че той е екстра която се доплаща, аналоговия си е в базата. Какво скъпо има в евтина пластмаса с няколко чертички за километри, обороти и 2 стрелки? Защо в Дачия са "скъпи" аналогови а не "евтини" електронни като в Рено? Счупихте ***.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До коментар 1 ( преди 2 месеца )
    Какво са изкопирали един дисплей ами Мерцедес защо изкопираха цяло X6 ?
  • #13
    9 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Какво ще напипаш с копчетата не ми стана ясно? Ако е бутона за увеличаване и намаляне имаш такъв на волана, остава климатика, казваш I am cold и климатика сам се включва и затопля купето. Нещата в новите коли са 100 пъти по-добри от старите, въпросните "евтини" таблети ти поднасят толкова информация, която те интересува, че после като седнеш в кола с нормален километраж разбираш колко ти липсва "таблета". Един ден като подкарате такива ще разберете.
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "И тази мрежа е свързана към data center в "облак"." Представям си автомобил който работи чрез ключови изчисления в облака. Тоест излизаш от обхвата на ЛТЕ или 3Г покритието и колата спира. Феноменално би било.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До номер 9 който написа "Характерното за българина е, че колкото по малко знае, толкова повече разбира." В случая неразумната реакция е твоята. Дали техниката по софтуера и хардуера на таблета е сложна не означава, че е по-доброто решение. За да натиснеш нормално копче няма нужда да гледаш, а само да го напипаш. А за да натиснеш бутон на екран трябва да погледнеш екрана и това разсейва шофьора и е предпоставка за катастрофи. П.С. Не на всякъде имаш ЛТЕ покритие, така че какъв облак те гон ...
  • #10
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Джамбо от Горубляне ( преди 2 месеца )
    Без да гледам снимките ще ви кажа че подражавайки на Мерцедес ,са сложили 2-3 евтинджос екрана , защото това е новия признак за "премиум" , това и шумът на затваряне на вратите.
  • #9
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #8 Имаш ли представа какво се случва, когато натиснеш виртуален бутон? Или какво се случва, когато на екрана излезе някаква информация? Наясно ли си що е това сензор или краен автомат? Последното не е Калашников. Може да не ги разбираш тези работи. Както и не разбираш, че всичко в тези коли работи в мрежа. И тази мрежа е свързана към data center в "облак". Май те затрудних? Характерното за българина е, че колкото по малко знае, толкова повече разбира. И е много настоятелен да го покаже...
  • #8
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Даниел ( преди 2 месеца )
    Всички преминават на китайски таблети, защото е много, по-евтино. Изработката на класически уреди по автомобила е много, по-скъпо отколкото да плеснеш един таблет за 100 евро, няма физически бутони и не се налага да се дават пари за скъпи материали, особено в часта около километража и оборотомера. Всички *** се кефят на тъпия дисплей на Тесла, а не осъзнават, с колко много производителя пести при монтажа на един такъв обикновен таблет.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бг смешки ( преди 2 месеца )
    големи разбирачи имало тук ...майката си трака !
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Допълнителният монитор на дясната седалка е бролятно решение. Респект!