IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW прави революция в интериора си

Обновеното X6 ще получи два огромни дисплея като тези на S-Class

Третото поколение на BMW X6 дебютира преди по-малко от 2 години, като получи отлично настроено шаси и впечатляващи двигатели. Според експертите, генерацията G06 на купеобразния кросоувър е най-добрата в 13-годишната история на модела. А сега тя ще претърпи фейслифт, който ще преобрази напълно е интериора на автомобила.


BMW X6


Изданието Motor1 публикува снимки на тестови прототип на обновеното X6, от които става ясно, че BMW поема по стъпките на Mercedes. Крос-купето получава извит мултимедиен клъстър, състоящ се два големия дисплея, подобни на тези, които видяхме при новата S-Class, както и значително намален като размери селектор за смяна на предавките.

Старите физически бутони и превключватели все още са си на мястото, на ако се вярва на стикера на автомобила, който е на немски език, те не работят. Голяма част от предния панел е скрита под покривало, а допълнителната техника на инженерите на BMW не позволява да се видят подробности.

Още снимки на тестовия прототип на обновеното BMW X6 - вижте в галерията:


Отсъствието на камуфлаж по тестовия прототип показва, че промените по екстериора няма да бъдат сериозни, като те ще засегнат основно светлините на модела. Премиерата на обновеното BMW X6 трябва да се състои в края на тази или началото на следващата година.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    No fen ( преди 3 години )
    Съсипаха я и тази марка .......
  • #19
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аналоговата приборна техника е доста по-скъпа на фона на дисплеите. Много е просто - 1000 части, сглобени в една система, доставени от различни фирми със сигурност е доста по-скъпо от LCD матрица с контролер и софтуер, произведени основно от 2-3 фирми. Електрониката е commodity в днешно време.
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Моето лично субективно мнение е, че най-успешното съчетание на технологиите е салонът на третата генерация Ауди ТТ с virtual cockpit. Тотален минимализъм и стил. Само 1 (един) дисплей директно зад волана без тъч скрийн функция.
  • #17
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Революционер ( преди 3 години )
    Да наричате тази очевидна "еволюция" "революция", си е чиста "полю.ция".
  • #16
    23 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-красивият маркетинг е когато успееш да убедиш хората, че нещо което е по-евтино е по-скъпо и по-желано. Аз не съм против дисплея като средство за показване на информация. Карам кола с върчуъл кокпит вече 4 години. Против съм тъч скрийна вместо копчета.
  • #15
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    E tova e 1 kam 1 s nivoto GLE.Ne gi li e sram???
  • #14
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Както винаги ( преди 3 години )
    Каквото направи Мерцедес, рано или късно БМВ повтаря!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    До феновете на дисплейте: тези глави само за равновесие ли ги ползвате? Естествено, че разработката на дисплея струва повече, само че се прави веднъж за всички модели и край. Като го разделиш на всички произведени модели, колко ще струва? А сега се замислете колко струва разработката и особено изработката на различни табла/бутони и тяхното вграждане, напасване на фуги, качествен контрол и т.н. Защо изведнъж всички започнаха да ги премахват като екранчеата вграждат от 20/25 години? Случайност?
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До коментар 1 ( преди 3 години )
    Какво са изкопирали един дисплей ами Мерцедес защо изкопираха цяло X6 ?
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "И тази мрежа е свързана към data center в "облак"."Представям си автомобил който работи чрез ключови изчисления в облака. Тоест излизаш от обхвата на ЛТЕ или 3Г покритието и колата спира. Феноменално би било.