През пролетта на миналата година много автомобилни заводи бяха затворени още в началото на пандемията от Covid-19, което доведе до сериозно нарушаване на производствения процес. Съответно, това се отрази и на обемите на производство, като те бяха допълнително нарушени и от спадналия до най-ниските си нива потребителски интерес.
Сега работата в автомобилните предприятия кипи с пълна сила, но противоепидемичните мерки си остават много строги. Всички служители са длъжни да спазват основни правила като носене на маски социална дистанция. Някои производителите имат и допълнителни изисквания.
Как работят автомобилните заводи в кризата с Covid-19 (ГАЛЕРИЯ):
Porsche
Компанията от Щутгарт беше една от най-малко пострадалите от затварянето на заводите през миналата година. Компанията се възползва максимално от глобалното си присъствие и ако продажбите на нейни автомобили спадат в Европа, в същото време растат в Китай. Като част от мерките е и отварянето на нов завод в Юго-Източна Азия, където пандемията може да приключи по-рано.
Компанията от Щутгарт беше една от най-малко пострадалите от затварянето на заводите през миналата година. Компанията се възползва максимално от глобалното си присъствие и ако продажбите на нейни автомобили спадат в Европа, в същото време растат в Китай. Като част от мерките е и отварянето на нов завод в Юго-Източна Азия, където пандемията може да приключи по-рано.