IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes или BMW? Най-продаваните премиум марки в света

2020 не е била чак толкова лоша за високия пазарен сегмент. Tesla за пръв път е в Топ 6

Коронавирусът и някои други фактори през 2020 са свили световния автомобилен пазар с около 15%, показва обобщената статистика на база регистрации. Пазарите в ЕС и Бразилия са се свили с по една четвърт, в САЩ, Япония и Индия спадът е двуцифрен, и единствено Китай и Русия успяват да го удържат в едноцифрени граници.
   
     
Tesla Model 3 Европа
Tesla, на която не стигнаха само 450 коли да изпълни обещанието на Мъск за половин милион доставки, за пръв път попада сред шестте най-продавани премиум марки в света


Китай категорично е най-големият автомобилен пазар на планетата с 19.79 милиона нови регистрации, следван от САЩ с 14.45 милиона, Европа с 11.96 милиона (при 15.8 милиона през 2019), Япония - 3.81 млн., Индия - 2.44 млн., Бразилия - 1.95 млн., и Русия - 1.59 милиона автомобила.

След като стана ясно, че за пръв път от години Toyota успява да измести VW като най-големия масов производител, вече можем да посочим лидерите и в премиум сегмента. Ето кои са най-продаваните премиум марки през 2020.
 
  
Колко продадоха премиум марките през 2020 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    10 rate up comment 4 rate down comment
    по-полека бейби ( преди 3 седмици )
    Ама вие много се засягате на тема марки. Не бъдете такива премиум комплексари. ВСЕКИ може да си купи с класа и ауди вече, особено дърти кошници. Не забравяйте, че повечето от луксозните ви возила, дето ви карат да се влюбите сами в себе си някой ги е изхвърлил вече...
  • #26
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 3 седмици )
    Разбира се, че мерцедес ще е N:1 в продажбите!!!
  • #25
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тока повечето са нискоинтелигентни пишлемета които не правят разлика между премиум МОДЕЛ и премиум МАРКА! Статията е за премиум марки! Включани са продажбите на всички модели на тези премиум марки. Разбира се, че БМВ 1 не е луксозно като БМВ 7 и "А" клас не е като "S" клас.
  • #24
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    волво и алфа ромео са премиум марки колкото Божинката беше добър футболист... а на разпадащите се тесли премиум е само цената. но в крайна сметка премиум бранд не винаги означава здраво и надеждно- типичните примери са Ленд Роувър, Ягуар и Ауди.. лъскави кошници с качество на (че и по лошо от на) Дачия и Фиат
  • #23
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    18-ти , кое му е премиум на едно Мини или на едно Поло, Голф ,Ауди А1 , БМВ 1 серия!??!Марката била премиум?!?! Това означава ли , че всеки модел е в този сегмент? Една Шкода Суперб с какво е по-лоша от Пасат(примерно)? При някой марки има премиум модели ,но защо смятат всички продадени коли , че за Мерцедес дори написали ,че Смарт не влиза в бройката?!?!Те също ли са премиум?
  • #22
    8 rate up comment 5 rate down comment
    теслЪ ( преди 3 седмици )
    до 20 -ти, то не се отнася само за Волво - половината марки са премиум само на цени! То ако ставаше така и Лада щяха да са премиум - надуваш цените и хоп ,готово! Премиум се става с години добро качество и доволни клиенти а не защото шефа на фирмата решил , че са в премиум сегмента- напудрили някой модел с повечко екстри и лампички и сме вече премиум!
  • #21
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Мемфис ( преди 3 седмици )
    Не разбирам, как може да слагат Русия в тази класация? От тези НОВОРЕГИСТРИРАНИ 1,5 мил. Бройката на НОВИТЕ коли не е повече от 150 К. Тъй както и у нас при новорегистрирани 300К, новите са под 30K. Всичко свързано с тази” държава” носи гените на заблуда и измзмз!
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Папагал ( преди 3 седмици )
    Какво Волво и премиум, ха-ха, освен цени друго нищо.
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Но въпреки че са в един сегмент, не означава, че са еднакви. Например въпреки по-високите цени, болшинството от клиентите са преценили, че немската тройка прави по-стойностни коли. Както и че, въпреки водещите настройки на окачването, Ягуар и Алфа цялостно изостават. И т. нат.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Точно включените марки са премиум - едно ниво над ширпотребата, но масови. На пазара си има стройна номенклатура. Бентли, Ролс, Кьонигзег са в т. нар. луксозен сегмент.