fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.             Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.        Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    до wladoom ( преди 4 години )
    Брей :) Я да видим какво пише в литературата:The DMAX V6 engine is a 3.0 L; 180.5 cu in (2,958 cc) Diesel engine.It was designed, and is produced by Isuzu in Fujisawa, Kanagawa, Japan but the design rights to the engine are now owned by General Motors. It uses high-pressure common rail direct injection with four valve per cylinder, cylinder heads. A variable-geometry turbocharger and intercooler are also used.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    има разни завалии, дето са уцелили тоя мотор на Опел Вектра и знаят
  • #9
    до 7 ( преди 4 години )
    6DE1 си е баш 6-цилиндров, и прегрява като парти грил :)
  • #8
    До 6 ( преди 4 години )
    И аз съм на газ но в града ако ще караш сутрин 5 км и вечер 5 км газта няма много смисъл - докато вдигне градус да прехвърли на газ и си минал поне 1 км. Иначе ако не я гасиш както са такситата определено е по-изгодно от дизел + поддръжката която е смешна спрямо дизел / особено от тези след 2005-та /
  • #7
    wladoom ( преди 4 години )
    Не знам откъде авторите са почерпили информация но двигателя на Исузу 3.0 не е V6. Двигателите на D-max са редови четири цилиндрови и последното нещо което им се случва е да прегряват.
  • #6
    Карач ( преди 4 години )
    На дизела , силта му е в извънградското каране на дълъг път, за градско най добре е на газ. Който не вярва да пита някой таксиджия от Пловдив, София или Варна!
  • #5
    Майския ( преди 4 години )
    От скапаното Субару, намразих марката, точно каквото пише това ми се случи и ремонта е в хиляди кинти. Пълни ***!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Още първото изречение е грешно: "-Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град " е как стигнахте до това "гениално" откритие!?!?!
  • #3
    Ivelin Petrov ( преди 4 години )
    Аз съм със споменатия двигател на Исузу, но във Вектра Ц комби. Ами, какво да кажа. Моторът е много добър по мое мнение. Върви прекрасно, особено след като се премахна проблемния ЕГР и леко засилен като мощност и въртящ момент. Но, както ми каза опитен механик от Опел конкретно за този двигател, трябва да спазваш две неща: винаги да има масло, ако може да плува в него и да не го прегрееш. За последното, трябва да даваш газ до ламарината. Лека вечер
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Като ви разправям да си купувате италиански коли, е на, не слушате.
fallback
Последни