fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.             Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.        Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #50
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ott ediniy mi cilindar isti4a navta pri zapaleno polojenie i mnogo puhi kak dago otstrany
  • #49
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В работата имаме един 2.2 Форд транзит на 900 хиляди та нз колко пак да са калпави а?!!
  • #48
    анонимен ( преди 1 година )
    Алоууу специалистите Форд не произвежда дизелови *** от 1990 година обявили са ги за неперспективни, за терлиците,които ги харесват монтират на автомобилите си френски нафтови двигатели.
  • #47
    Илиян ( преди 3 години )
    Здравейте какво штекажете за БНВ дизел 2000 кб 150 конски сили година 2007
  • #46
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Аз досега от коментарите на форумните самураи бях останал с впечатлението, че японските коли, разбирай мотори, се сглобяват от извънземните на Луната и никога не се развалят, за разлика от скапаните немски трошляци.Много съм изненадан и много разочарован.
  • #45
    Петър ( преди 3 години )
    Два леки дизела до сега да били проблемни :D4D на Тойта -корозия на блока (2007 до2010) и дизела наСубару - повреда на коляновия вал-повреди в гаранция(между 100 хил и150хил км)друг е въпросът че купуваме кола на над 200хил км и после пишем че е проблемна......
  • #44
    xxx ( преди 3 години )
    Поздрави
  • #43
    xxx ( преди 3 години )
    Да се получи дискусия в нета определено е по трудно от нормално тъй като не комуникираш на живо и по трудно се разбира отсрещния. Трябва доста търпение и никакви обиди, нещо което липсва на доста от хората по форумите.
  • #42
    До Ххх ( преди 3 години )
    Тук си напълно прав и се съгласявам с теб. Аз просто исках да ти обясня, че и двете горива си имат и предимства и недостатъци. С теб направихме стабилна дискусия и мисля, че до някъде сближихме мнения. Това не беше спор с цел заяждане, а една градивна дискусия и мисля, че всеки научи по нещо, а това е най-важното. Трябва да има толерантност и въпросите да се обсъждат спокойно и аргументирано и мисля, че точно това постигнахме.
  • #41
    Peugeot фен ( преди 3 години )
    Изчадието 2.7V6 HDI е срам и позор за Пежо на фона на иначе безупречните HDI и 1.9d мотори, но 3.0V6 HDI няма нищо общо с 2.7 и е доказано здрав двигател.Същата работа е и с 1.6 бензините, съвместна разработка с BMW, т.нар. Prince - пълна скръб. Старие 1.6 TU мотори бяха слаби като коне, но караха стотици хиляди километри без проблеми, тея новите VTi и THP след 100.000км започваш да палиш свещи...
fallback
Последни