Въпреки огромните инвестиции, които правят големите производители в разработката на свои модели, дефекти дори в нови автомобили все още се срещат. Те се проявяват, когато превозното средство навлезе в реалния живот и започна да се подлага на сериозни натоварвания.
В Европа има агенция, наречена „Система за бърз обменна информация“, която има за задача да открие рисковете за безопасността на всички продукти, продавани в ЕС, в това число и автомобилите. Тя информира производителите за открити дефекти и ги принуждава да вземат мерки. А те са организирането на сервизни акции, при които повредата бива отстраняване за сметка на компанията-производител.
Уебсайтът car-recalls.eu е специализиран в дешифрирането на данните от системата и състави списък на моделите с най-големи сервизи акции в Европа за 2020 година. Той съдържа общо 30 марки, които са били принудени да изтеглят и ремонтират свои автомобили в Европа през последните 12 месеца
Марките с най-големи сервизни акции в Европа за 2020 година (ГАЛЕРИЯ):
Няколко големи изтегляния засегнаха практичеки цялата гама модели на шведския производител. След предишните проблеми с изтичане на гориво, топене на пластмасовия всмукател, повреда на спирачната помощ и закрепване на предпазните колани, през юли се появи друг проблем с охлаждането на някои дизелови двигатели. Заради него имаше дори опасност от пожар, като се наложи ремонт на близо 370 000 автомобила, в това число и V40 (на снимката).