Седанът, като тип автомобилно купе, все повече отива към залез: клиентите за такъв тип автомобили стават все по-малко, като основно се предлагат автомобилите на така наречените премиум марки, като Audi, Mercedes и BMW или пък топ лимузини от ранга на Bentley и Rolls Royce.
Все пак, преди години, луксозни и т. нар" супер седани" все още бяха интересни на публиката и най-вече на потенциалните клиенти. Затова, мнозина фирми направиха своите смели предложения за сегмента, като сред тях имаше и такива, които никога дотогава не бяха си и помисляли за комфортен модел с 4 врати. Е, тенденциите се обърнаха и автомобилния свят бе завладян от модата на кросоувър и SUV-моделите, където също видяхме играчи, които не биха си и помисляли да се пробват.
Връщайки се на суперседаните, в началото на века и дори преди няколко години имаше някои уникални предложения. Някои от тях бяха близо до серийно производство и бяха отложени в последния момент, а други си останаха просто атрактивни концепции.
9 супер седани, които така и не станаха серийни (ГАЛЕРИЯ):
Представен през 2010, Bugatti Galibier изглеждаше почти готов за серийно производство. Автомобилът бе с дължина от 5,3 метра и използваше същия 8-литров W16 двигател като на Veyron, само че оборудван с два суперчарджъра, вместо с 4 турбокомпресора. Машината можеше да вдигне 350 км/ч и при евентуалното й серийно производство се спрягаше цена от над 1 милион евро.
През 2011 се очакваше на проекта да бъде дадена зелена светлина и да се произвеждат по 3000 автомобила годишно. След известно забавяне, през 2014 босът на марката Волфганг Дюрхаймер напусна и наследникът му Волфганг Шрайбер реши да замрази проекта, тъй като не му се струваше подходящо и имиджово Bugatti да произвежда кола с 4 врати.