IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-евтините нови автомобили в България през 2021

През 2019 у нас имаше 12 модела на цена под 20 000 лева. Днес са само три

Новите европейски стандарти за вредните емисии много скоро ще бъдат усетени болезнено от купувачите, предупредихме преди година. Сега, когато дойде време за традиционната ни подборка на най-достъпните нови автомобили в България за новата година, това вече е доказан факт. За последните 12 месеца на пазара са настъпили забележими промени. Ако в началото на 2019 у нас се предлагаха цели 12 модела на цена под 20 000 лева - включително мултифункционален и с 4х4 - днес те са само три.
 
  
Lada 4x4
Доскоро руската Лада 4х4 предлагаше на българския пазар задвижване на четирите колела за под 20 000 лева. Новите изисквания обаче временно прекратиха продажбите в очакване на нова европейска хомологация, обясниха от официалния вносител за Automedia.bg
   

Дори съпоставката с началото на 2020 показва сериозно поскъпване - средно с по около 2000-3000 лева при базовите нива. Много от най-достъпните модели вече изобщо не се предлагат у нас. Цели марки, като "Лада" например, са в очакване на ново типово одобрение, за да се заърнат в ЕС. Suzuki, за да покрие новите стандарти, трябваше да хибридизира цялата си гама, което има видим ефект върху цените. Ford, дълги години сред най-атрактивните ценово марки на нашия пазар, сега може да се купи за минимум 30 000 лева. И така нататък. Направо не ни се иска да мислим какво ще се случи, ако Урсула фон дер Лайен прокара амбициозния си план за ново предсрочно затягане на емисиите.

Трябва да уточним, че подборката ни е само на базата на официалните ценови листи или обявени публично промоции. И също, че в повечето случаи снимките са илюстративни и не отговарят на конкретната спецификация.
  
   
Най-евтините нови коли в България за 2021 (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Коста ( преди 1 месец )
    Бях на тест драйв на 208та, колата е уникална! Подарък за жената, но и аз ще я връткам. Аудито ще го оставя да почине малко в гаража.
  • #10
    34 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Така си е, но дори и без екологията, цените за последните 5-6 години си растат, проблема е, че ние сме бедни и парите винаги се обезценяват повече от колкото ти расте заплатата.
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    снимките не си претупал, ма да беше прочел текста
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз ли нещо претупах снимките или що , но май Нива няма в списъка. Та не разбирам за къф швепс сте я сложили.
  • #7
    18 rate up comment 0 rate down comment
    до none ( преди 1 месец )
    Донякъде си прав, всички стават все по-алчни, щото като видят на Тойота да речем 11-те процента марж, и те искат също... Но и емисиите доста добавят. "Стари атмосферни мотори" са само тия при последните складови бройки на Доккер и от сорта. Другите даунсайзнати атмосферки са изцяло преработени за тази година, с добавен GPF и прочие. И отделно глобите, които налага Брюксел, все някъде трябва да се калкулират, нали?
  • #6
    31 rate up comment 1 rate down comment
    до 5 ( преди 1 месец )
    баце, дори от малцинството да си, вземи малко понаучи буквите. Или поне не пиши :D
  • #5
    6 rate up comment 44 rate down comment
    Bmw 645 ( преди 1 месец )
    Тези коли от списака абсолютно никой не ги оважава. За тези пари купувам баварец или бенц. И на съседите ще им изпадат ченетата от лукса и звука на двигателя. Смешен списак.
  • #4
    0 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Резервна гума върши работа , ако е стандартна и я използваш за да разменяш местатат на гумите на всеки 5хил км , на служебния ситроен като дойде време да се сменят предните гуми , сложихме резервната и купихме само една , та поне си плаща парите . Ако е от "поничките" си е жив тасак, само заема място .
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    Много е удобно всички да се оправдават с ЕК (британците цял Брекзит си спретнаха с това оправдание), но като гледам колите от статията, в голямата си част са със стари атмосферни мотори и ръчни скорости. Не виждам в какви по-точно разходи са влезли повечето производители, че да оправдаят по-високата цена. Просто всички производители вдигнаха цените с различно оправдание: Хюндай-Киа станаха премиум (само по цени, никой не ги приема за такива), Форд решиха да печелят (докато не изгониха СЕО-то) ..
  • #2
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В Испания към новите цени , след Нова Година ще се прибавят около 5% заради по-висок данък при регистрация- та на печалившите Честито! Инак за пореден път виждаме че Дачията са добре за служебни , защото имат базов модел , за разлика от много други , при които с извинението че имаш богато оборудване още от "базовата" версия ти удрят балтията.