IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов досаден проблем тормози собствениците на Tesla Model 3

По подглавниците се появяват мехури, фирмата отрича да е виновна

Собственици на Tesla Model 3 започнаха масово да се оплакват от появата на мехури върху кожата подглавниците на предните седалки. Отстраняването на проблема може да се реши само със смяна на тапицерията, която струва 370 долара.


подглавници Tesla


От компанията обаче отричат това да е дефект, за който тя носи вина и съответно той да бъде отстранен за нейна сметка. Нещо повече - представител на американския производител на електромобили прехвърли вината върху собствениците. Според него, синтетичната кожа на тапицерията съдържа полиуретанова смола, която е податлива на подуване под въздействието на определени химикали.

Същите тези химикали се срещат в продукти, предпазващи от косопад. При дълъг контакт с кожата те проникват през нея, след което, особено при топло време, се подуват и унищожават лепило, държащо тапицерията. Резултатът е, че появата на мехури и късане на самата кожа.

За да бъде предотвратен неприятния процес и да бъдат избегнати последствията, от Tesla съветват собствениците на Model 3 да използват мокри кърпички, с които просто да изтъркват кожата на подглавниците след всяко пътуване.

Снимка: Reddit

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гостилничаря ( преди 3 години )
    Разбирача, автономните коли са далеч още, като основният проблем е, че винаги ще има неавтоматизирани участници в движението (пешеходци, обикновени автомобили, дядо Пешо с колелото от Горно Нанадолнище с павурчето в джоба) и други. Няма как една автоматизирана система да се сработи с неавтоматизирана, поради простата причина, че няма връзка (комуникация) между двете, издънките на автопилота на Тесла го доказват.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    астричката има някаква "нарисувана " кожа и за 170 хил км започва да се износва, на Х5-цата не знам колко е кожа или синтетика, но след 400 000хил се вижда ползвана , но си е зрава и без изтъркано.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 3 години )
    Едно време бай Пешо отдавна го беше решил този проблем - опаковаше подглавниците на Москвич-а с бели калъфки и готово.
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до 22 - добре де ама какво ти помага, че Тесла струва повече от 4 други заедно след като ти си краен потребител и трябва да им ползваш недоносчето? ЦЕната й е нереално висока ако четеш финансови ревюта и е възможно да има срив по натам. Идеята е че - да учат се бързо, но защо аз да им помагам в това? ЗАщо да не си купя електричка от конглокентна компания с опит и да използвам предимствата да работи всичко без проблеми? Ако отговора е "Ами Тесла са много яки щото са иновативни.. еми не, не и за ме
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Сиоми ( преди 3 години )
    Да карат с каски.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #16 масовите производители знаят как, къде и от какво да направят подглавници, така че да не се надуват от спрей за плешивост. Също така знаят как се правят задни брони за да не падат по време на дъжд, също така знаят как да не им отказва сервото на волана, също така знаят как да не правят различни луфтове на отделните елементи от купето и така нататък.......
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да слагат наглавки като в самолетите и автобусите
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако някои си мисли, че кожата в колата му е естествена, че масовите производители сами си я призвеждат на базата на 100 години опит се е объркал. Всички масово само сглобяват, асемблират дори и не малка част от двигателите се правят във фабрики в Китай. Въздушни възглавници, скоростни кутии дори и двигател както казах се правят от контрагенти, фирмите проектират автомобила, правят маркетинга и сглобяват.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Чичово, не знам къде си слушал, но естествена кожа много малко производители слагат. Особено за БГ. Естествена кожа в S класа и вероятно Е класа (и съотвтните им конглокенти). Но имап изкуственяк и изкуственяк. Бях гледал един Голем Дувар (Great wall) много тънка и найлонена изглеждаше. То и при естествената се правят шашми де. Едни обувки на детето уж естествена кожа при първото жулване се видя че слоя кожа е тънък като прeзepвaтив.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Евтим ( преди 3 години )
    Много хубава кола за около 100000 хиляди е така и екологична айде честито