IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нов досаден проблем тормози собствениците на Tesla Model 3

По подглавниците се появяват мехури, фирмата отрича да е виновна

Собственици на Tesla Model 3 започнаха масово да се оплакват от появата на мехури върху кожата подглавниците на предните седалки. Отстраняването на проблема може да се реши само със смяна на тапицерията, която струва 370 долара.


подглавници Tesla


От компанията обаче отричат това да е дефект, за който тя носи вина и съответно той да бъде отстранен за нейна сметка. Нещо повече - представител на американския производител на електромобили прехвърли вината върху собствениците. Според него, синтетичната кожа на тапицерията съдържа полиуретанова смола, която е податлива на подуване под въздействието на определени химикали.

Същите тези химикали се срещат в продукти, предпазващи от косопад. При дълъг контакт с кожата те проникват през нея, след което, особено при топло време, се подуват и унищожават лепило, държащо тапицерията. Резултатът е, че появата на мехури и късане на самата кожа.

За да бъде предотвратен неприятния процес и да бъдат избегнати последствията, от Tesla съветват собствениците на Model 3 да използват мокри кърпички, с които просто да изтъркват кожата на подглавниците след всяко пътуване.

Снимка: Reddit

0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гостилничаря ( преди 5 месеца )
    Разбирача, автономните коли са далеч още, като основният проблем е, че винаги ще има неавтоматизирани участници в движението (пешеходци, обикновени автомобили, дядо Пешо с колелото от Горно Нанадолнище с павурчето в джоба) и други. Няма как една автоматизирана система да се сработи с неавтоматизирана, поради простата причина, че няма връзка (комуникация) между двете, издънките на автопилота на Тесла го доказват.
  • #27
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 24 ( преди 5 месеца )
    Сега разбираш ли как гледаш от грешна гледна точка? Ако Тесла толкова ламти за печалби и пазарен дял, може да го постигне само с щракане на пръсти. Но целта на Тесла не е да има голям дял от продажбата на автомобили, а да има лъвския дял от продажбата на ЕЛЕКТРОмобили. Въобще не се интересува от продажбите на допотопна замираща технология като ДВГ. Ако купи някоя стогодишна фирма като Мерцедес, това ще е само пасив в дългосрочен план, който ще им носи загуби.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 5 месеца )
    Бедна ти е фантазията какво може да направи Тесла с тази пазарна капитализация. Хубавото е, че както казваш никой не може да я купи дори да иска, защото останалите ако знаеха какво ще се случи, отдавна да са я купили и затрили. Обаче пък вече може да се случи точно обратното. Само преди два дни имаше статия, че Илон Мъск може да погълне Mercedes когато си пожелае, без дори да иска разрешение от борда на директорите, защото това било дребна сума, за която не се иска разрешение.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    астричката има някаква "нарисувана " кожа и за 170 хил км започва да се износва, на Х5-цата не знам колко е кожа или синтетика, но след 400 000хил се вижда ползвана , но си е зрава и без изтъркано.
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 5 месеца )
    Едно време бай Пешо отдавна го беше решил този проблем - опаковаше подглавниците на Москвич-а с бели калъфки и готово.
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Въпроса не е колко струва на борсата Тесла, въпроса е дали някой ще плати половин трилион за да купи Тесла? Тук отговора е не! Защото ако купя първите 4 автомобилни производителя за по-малко пари, ще държа 50% от пазара на коли в света и ще трупам десетки милиарди печалба всяка година. А от Тесла единствената печалба идва от продадени вредни емисии и то няколко милиончета.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    до 22 - добре де ама какво ти помага, че Тесла струва повече от 4 други заедно след като ти си краен потребител и трябва да им ползваш недоносчето? ЦЕната й е нереално висока ако четеш финансови ревюта и е възможно да има срив по натам. Идеята е че - да учат се бързо, но защо аз да им помагам в това? ЗАщо да не си купя електричка от конглокентна компания с опит и да използвам предимствата да работи всичко без проблеми? Ако отговора е "Ами Тесла са много яки щото са иновативни.. еми не, не и за ме
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 20 ( преди 5 месеца )
    Тесла може и да не знаят тези неща, но се учат много бързо, а именно бързината е основното им предимство. Когато останалите се научат да произвеждат толкова бързо електромобили и фабрики за тях, тогава може да се каже, че са настигнали Тесла. Неслучайно Тесла струва повече отколкото следващите 4 големи автомобилни компании взети заедно. Точно защото са мудни. Ако вземеш за пример toyota, осем години преди създаването на Tesla започнаха да правят водородни автомобили, а до къде са с тях дне ...
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Сиоми ( преди 5 месеца )
    Да карат с каски.
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    #16 масовите производители знаят как, къде и от какво да направят подглавници, така че да не се надуват от спрей за плешивост. Също така знаят как се правят задни брони за да не падат по време на дъжд, също така знаят как да не им отказва сервото на волана, също така знаят как да не правят различни луфтове на отделните елементи от купето и така нататък.......