IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Могат ли германските muscle-car да се сравняват с американските?

Тяхната формула е подобна в някои отношения и много различна в други

Според някои автомобилни експерти - като Джереми Кларксън, например, американските коли са ужасни и всичко, произведено в Европа, е по-добро. Това важи и за така наречените "muscle-car", които се възродиха в началото на този век, а след 2010 година предизвикаха истинска революция с техническите характеристики и представянето си на пътя.


Американски срещу германския muscle-car


Факт е, че в наши дни може да бъде купи Chevrolet Camaro с 650 к.с. или Dodge Hellcat със 700 к.с., а също така Shelby GT500 или Chevrolet Corvette, като цената на всеки един от тях ще бъде под 100 000 долара. В същото време германските производители също предлагат коли с подобни възможности, като формулата за тяхното създаване в някои отношения е същата като американската, но в други е коренно противоположна.

Какво обаче показва сравнението между тях? В случая, правилата са много прости - две коли с еднаква мощност и сходна цена се изправят една срещу друга. И изборът трябва да бъде направен от потребителя.

Американски срещу германския muscle-car (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Качеството, качество ( преди 3 години )
    дето хич го няма при хамериканцето! А и още не са открили топлата вода - задвижване 4Х4 и спортен автомат едновременно в спортна кола над 500к.с.
  • #2
    31 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Джереми Кларксън не е автомобилен експерт, а циркаджия, който прави маймyнджулъци по телевизията.
  • #1
    21 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Важна подробност е че за споменатите пари, американските коли са с доста прилично оборудване, а германските -голи като соколи. За да се постигне нивото на оборудване на американските коли, обикновено се дава още 1/4 от сумата. Важно е да се спомене и че германските коли са далеч по-качествено сглобени, и че са много по-технологични (а оттам и по-чупливи). На американците в момента им е през изпускателната система за глобалното затопляне, от което по ирония на съдбата ще пострадат най-много