IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 малко известни факта за главния автомобил на СССР

Направен по италиански лиценз, но с много руски "подобрения", ВАЗ-2101 далеч не бе планиран като масова кола

През 1970 година бял свят се появява един от автомобилите, които ще изиграят огромна роля в живота на много хора. Поне на тези, които живея в бившия СССР и други социалистически държави от този период, в това число и България. Това е ВАЗ-2101, известен още като "Лада" и "Жигули". А руснаците и до ден-днешен си го наричат "копейка".

За този автомобил е писано много, но има и факти около неговата история, които не са толкова добре известни. Един от тях е, че той е направен с конкретна цел и тя не е да се даде на хората масов и достъпен автомобил, а малко по-различна. Ще научите повече от галерията.
  
  
Непознатите факти за главния автомобил на СССР (ГАЛЕРИЯ):    

0 от 500
  • #38
    12 rate up comment 17 rate down comment
    gigi tuning ( преди 4 години )
    8300 рубли при заплата 1300 рубли смятаи те вия заколко месеца я взимам Лада Самара 1989 год,
  • #37
    35 rate up comment 8 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 4 години )
    Ако на времето имаше свободен достъп до западняшки кошници пазарния дял на Лада в България щеше да е колкото е и днес. За съжаление нямахме избор и карахме каквото има (повечето от нас). Никой не може да ме убеди, че е нормално да чакаш ред да си купиш кола 15 години.
  • #36
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    до 35 - не просто се забавлявам
  • #35
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    а колко беше гаранцията в любимата ви мототехника и какво покриваше или вече не си помните и заглавията
  • #34
    20 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "спрямо колите след 2000г и при дори лек удар с до 50км ч може да умрете като куче без история " Ти ненормален ли си, че приравняваш Лада към западните коли произвждани през 80-те и 90-те год?
  • #33
    18 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    скъпа ,недодялана. и некачествено сглобена .Струвала е 3 годишни средни заплати- сегашни около 36000 лв =днешна кола с турбомотор автоматик и климатроник с гаранция 5г 150 000 км още да сравняваме ли?
  • #32
    17 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Вижте хора,това е глупав спор,ясно е че всеки има най-вече романтични чувства към ладите,но времето им е минало безвъзвратно .Към днешно време те са като копие срещу МГ 42-т е нямат никаква здравина и пасивна и каквато и да е безопасност спрямо колите след 2000г и при дори лек удар с до 50км ч може да умрете като куче без история
  • #31
    14 rate up comment 6 rate down comment
    До 31 ( преди 4 години )
    Карай си Ладата и недей да се занимаваш с неща, от които не разбираш.
  • #30
    5 rate up comment 17 rate down comment
    27 ( преди 4 години )
    Какви други, бе калпак? Ти на ЗАЗ-ката и Трабант-а, автомобил ли викаш?!!
  • #29
    13 rate up comment 8 rate down comment
    До комъниста ( преди 4 години )
    Леонид Илич, Владимир Илич... обаче най- много харесвахте черни и тъмносини германски "пури". Помним таварищ, много добре помним, вашите изстъпления.