fallback

10 ключови въпроса за електромобилите

Ще съсипят ли енергийните системи, могат ли най-после да поевтинеят, и какви са шансовете им в България: Жил Норман пред Automedia.bg

Почти всички страни в Европа вече насърчават активно електромобилите и делът им расте с рекордни темпове през 2020. Но трайна ли е тази тенденция? Могат ли електрическите коли да носят печалба на производителите си? Когато станат масови, ще представляват ли заплаха за енергийните системи? Или за екологията, с купчините стари батерии?        Жил Норман, старши вицепрезидент на групата Renault за електромобилите и мобилните услуги       "Колела" и Automedia.bg зададоха всички тези въпроси на един от хората, от които всъщност зависят отговорите: Жил Норман, старши вицепрезидент на групата Renault, отговарящ за електромобилите и мобилните услуги. Ето какво ни каза той.         10 ключови въпроса за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #22
    до 22 ( преди 3 години )
    Г-н Морита вече не е сред живите, другарю водач. А това са думи преди точно 20 години. Че и плюсове са ти дали - на някои хора мисленето им е колкото четенето...
  • #21
    до TSLA ( преди 3 години )
    *** до Виена и хвани влакчето от летището до града. Стига с тези глупости, че имаме най-голямата рафинерия в Европа!
  • #20
    TSLA ( преди 3 години )
    Акио Морита, създателят на Sony дойде в България през 1991 г. Разведоха го: Нефтохим, Соди-Девня, ДЗУ Стара Загора. Той каза: "имате най-голямата рафинерия в Европа. Само тя може да изхрани целия Балкански п-в." В последствие България "продаде" за 2 милиарда долара активи (производства с глобални пазари), оценявани на 100 милиарда долара! Най-малкият ви дерт са колите на ток, другари!
  • #19
    TSLA ( преди 3 години )
    Когато Шеврон бяха осъдени от няколко южноамерикански върховни съдилища да платят общо над 10 милиарда щети за унищожаването на цели региони в Бразилия, Аржентина и др. + геноцид над местното население, гл.юрист на компанията коментира официално пред медиите така: "Ще платим, когато Адът замръзне! И след това ще продължим битката И върху леда!" Е, купувайте тунджа - пълнете им още гушката. Някога рафинерията в Бургас беше българска и поне парите от преработване оставаха тук. Ама вече не е ;)
  • #18
    TSLA ( преди 3 години )
    След като си в тотално неведение за щетите и емисиите по проучване и разработване на петролно находище, по добива на нефт (кладенци, нефтени платформи), транспорта (танкери, влакови цистерни) + бонус нефтени разливи в океана, рафинирането (рафинерии с разход на ток колкото половин АЕЦ), дистрибуцията (тирове-цистерни) и за капак горенето му в коли с общо КПД в полеви условия 25%, значи думата "ЕКО" я изключваш от речника си. За тебе тя е само име на бензиностанция :D
  • #17
    TSLA ( преди 3 години )
    Гледате нещата отзад-напред. Първопричината за налагане на Car 2.0 (автомобил от второ поколение) е една единствена и се нарича АУСПУХ. Тук му викаме още: гърне, отходник, пъpдялнuk, ремус и мн.други. Да бъдем последователни! Никой от вас не се е залетял по екология, понеже НИКОЙ няма хал хабер какво става с чаркалаците, течностите и консумативите от колата му, след като ги изхвърли. Не се правете на много ЕКО-мислещи за пред хората :D
  • #16
    expert ( преди 3 години )
    Точно Рено няма да направи бум в електромобилите. Великата кола ID3 на Volkswagen пък е със задни барабанни спрачки, за по-ниска цена. От Automotor Und Sport бяха изумени, как е възможно такава неграмотност! И очаквано, великия народен немски елктромобил спира за 39.4 метра. Паднах от смях!
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Имате ли подготовка за рециклирането ? Ами да ще правим както българите с ТКЗС-арските торове - забравяме ги в едно хале и готово.Това че ще може да я ползват още 2-3-4 години не е рециклиране , а отлагане на проблема. Решението е да се унифицират и да се задължат производителите да имат отдел за преработка, а не да ги разкарват с кораби по Африка и Индия.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Както винаги ВСИЧКО което е наговорил е МНОГО хубаво до момента, в който идеш в който и да е голям град в европа и видиш панелките и че половината хора нямат гараж, а които имат няма как да зареждат колата и вечер да си ползват батерията за лични нужди , защото живеят на 20-тия етаж а колата е на 5етажа под земята.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Е не забравай че в 2 часа през ноща можеш да заредиш и от Аец.Все пак предполагам че той си разсъждава от френската камбанария.Естествено че в Лесото не седят същите проблеми на дневен ред например или по устието на река Замбези.
fallback
Последни