Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

11 неща, които никой не ви казва за утрешните автомобили

Бързото зареждане е мит, водородът няма да стигне до леките коли и защо 5G е от толкова голямо значение за автопилотите

Електричество, автономно управление, свързаност: вече няма съмнение, че това ще са трите стълба на утрешната мобилност. Но повечето производители говорят за тях чрез маркетинговите си отдели, с добре познатата ни сляпа вяра в светлото бъдеще, и старателно премълчават недостатъците и трудностите. Все пак има и изключения. През изминалата седмица в Мюнхен "КОЛЕЛА" имаше възможност да обсъди тези въпроси с един от най-пословично прямите хора в автомобилната индустрия - шефа по развойната дейност на BMW Клаус Фрьолих. Ето 11 тенденции, които той очерта да бъдещето на автомобилите.

 

0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Sofia ( преди 2 месеца )
    Щом не е АЛДИ не ми го хвали...ахаха
  • #22
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хаха, кои са тия неща например? А колегата долу е прав, всеки може да направи и космически кораб, стига да може да си позволи да го продава на загуба като тесла. Но дори баламите инвеститори нямат вечно търпение. Щом дори и саудитците взеха да хеджират вложенията си при Мъск...
  • #21
    13 rate up comment 13 rate down comment
    пена ( преди 2 месеца )
    "какво точно им показа фирмичката от Калифорния? Как се профукват 20 милиарда долара за няма и 8 години?" - голяма част от "невъзможните" за БМВ неща "фирмичката от Калифорния" вече ги показа работещи в реални коли, които можеш да си купиш в момента.
  • #20
    17 rate up comment 3 rate down comment
    zoom in ( преди 2 месеца )
    ... и като говорим за екологията, само да попитам - откъде ще идва основно тока? Мислите ли, че в момента има достатъчно мощности, ако броят на ел. колите се увеличи с 3 пъти? А, когато половината коли са електрички? Радвайте се на тази мобилност, която имаме в момента, че й се вижда края. За известно време след 2022-ра очаквам, че произведените за последните 10 години коли с ДВГ ще държт сериозна цена на вторичния пазар. После със законови похвати или застрахователни принуди и те ще са чао. ...
  • #19
    26 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 2 месеца )
    За съжаление автомобилите върху, които няма да имаме пълен контрол са голямата мечта на елитите от много време. Кога се е чуло и видяло през вековете, крепостните селяни да могат да си щъкат свободно насам натам? Естествено, всичко е опаковано в розови обещания, екология, ала бала. Разберете - крайната им цел не е екологичен личен автомобил, а послушна, централно контролирана машина. Просто ел. двигателят е по-подходящ за целта. Пък и нали трябва да повярване, че се прави заради екологията...
  • #18
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    всички разбирате много, това е добре и ме успокоява
  • #17
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Питащият ( преди 2 месеца )
    Този е ***. Бъдещето е в хибридната технология водород батерия. Самият водород ще се добива от вода в резервоара при химическа реакция на водата с метал. Така опасността от взрив ще е минимална. Водата след горивата клетка ще се използва отново и отново. Истинското гориво ще е алуминий на много фин прах, който при реакция с водата се окислява и се отделя водород ще се продава по магазините, а окисленият ще се изкупува. Батериите ще са всъщност супер кондензатори вероятно от графен
  • #16
    24 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    не. единствените, които нещо са им показали, са зле осведомените, но енергични регулатори. Това, което стори калифорнийската фирмичка, е да превърне електромобила от разумен начин за ограничаване на емисиите и преминаване към по-устойчив транспорт, към нещо, което има огромна батерия, харчи безобразно много енергия и се фука с времето си за ускорение от нула до сто. След 20 години ще се гнусим от този тип коли по същия начин, по който сега се гнусим от турбодизела.
  • #15
    9 rate up comment 14 rate down comment
    любезния лос ( преди 2 месеца )
    Направих паралел между тогавашните виждания на големите играчи и какво реално стана и сегашното интервю. Нямам кола на Тесла и не планирам скоро да имам. От конглокенцията при електромобилите ще спечели потребителят. До скоро големите си държаха на двг а сега се изтрепват да наливат пари в нови разработки, основно батерии. Дали калифорнийската фирмичка наистина нищо не им е показала?
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    До любезния лос ( преди 2 месеца )
    вековните производители ще се ориентират (и вече са) по-бързо отколкото очакваш... те имат средствата и възможностите.