IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда новата Lada Niva

Първа снимка на наследника на едноименния Chevrolet

В интернет се появи снимкa на обновения всъдеход Lada Niva. Бързаме да уточним, че става въпрос за наследника на Chevrolet Niva, а не за модела Lada 4x4, който е познат у нас с "аграрното" название.


lada niva


За автентичността на изображението потвърдиха и от АвтоВАЗ. Анонимен източник от автомобилния производител е добавил също, че това е версията за офроуд на модела, която се характеризира с по-солидни защитни елементи на купето в черен цвят и шнорхел. Явно ще има и "по-цивилна" версия с по-малко агресивен вид.

Видно е, че новият модел запазва в общи линии контура на Chevrolet Niva. Най-изразителна е изцяло променената предница, която силно напомня за "муцуната" на актуалната Toyota RAV4, с трапецовидната челна решетка и издължените фарове. Макар да липсват снимки на задната част на всъдехода, запознати твърдят, че и там се очаква промяна в оптиката и дизайна на бронята.

По неофициална информация, предсериен прототип на новата Lada Niva е асемблиран в Толиати този ноември. Очаква се салонът на машината също да претърпи сериозни промени. Но все още не се знае, дали ще има и по-сериозни технически промени, спрямо досегашния модел.


chevrolet niva
Chevrolet Niva


Ще ви припомним, че Chevrolet Niva се произвеждаше от джоинт-венчър между АвтоВАЗ и General Motors от 2003 година. За целта, руснаците продадоха името, с което дотогава се предлагаше собствения им модел Lada 4x4. Именно от последния бе и базата на общия проект, включително трансмисията и двигателя.

Миналата година, съвместното предприятие бе закрито, като АвтоВАЗ си изкупи правата върху модела и поточната линия. Руснаците решиха да оставят в паралелно производство и Niva, и 4х4, като занапред двата модела ще започнат да предлагат все по-големи разлики откъм платформи, двигатели, задвижване и т.н.

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    отпред нанправо си е рав :)
  • #21
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 21 що ще ти дават пари бе лентяй? Ако произвеждаш например капачка за молив и се нареди за сравнение с други на известни производители и тя ще е недодялана и груба но в нея вложения труд е достоен за уважение. При положение,че произвеждаш отпадъци в тоалетната и нищо друго можеш само да мълчиш и да уважаваш труда на другите,защото ти и прашинка от това не можеш.
  • #20
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 17 защото с българско няма с какво да се похвалим.Вече нищо българско не остана,дори и напреди запазената ни марка кисело мляко сега е собственост и същият *** като западните.Като бях в Русия ядох тяхно кисело мляко,което много наподобява нашето от преди години вкусно и с истински вкус на мляко не такова с неопределен вкус.Никой не те кара да харесваш нещо,но когато не произвеждаш нищо освен кафявата купчинка сутрин в тоалетната ако си умен ще замълчиш,но явно не си както и другите критици
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо общо с рав4
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    преди беше... ( преди 3 години )
    грозно ама здраво! а сега хем е грозно, хем чупливо - като всяко производно на рено.
  • #17
    14 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Критикарите първо да си дадат мнението за б някой български автомобил, всъдеход и т.н.А? Ама ние нямаме, нищо не произвеждаме. Аре са всички критикари се върнете на село при овците и си гледайте обора. Га събереме България некъв сбирщайн, наречен автомобил, тогава критикувайте и си давайте мнението. Мнение и критики ложе да имате за 20+годишните си трошки дето ги карате.
  • #16
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Bai pensioner ( преди 3 години )
    Квито и дрънкулки да накичат все същото ведро си остава
  • #15
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Bai pensioner ( преди 3 години )
    Абе ей, новинарите, що всеки ден ни занимавате с това недоразумение - руско автомобилостроене. Щяло туй, щяло онуй, щяло след 2 години. Крайния резултат нисък ресурс, чупене през ден и ръжда още в магазина.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 3 години )
    Тотално са прецакали класическия дизайн!!
  • #13
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Те на селскостопанската Нива ВАЗ 2121 след 30 години решиха да правят " сериозна модернизация", която засягаше основно трансмисията - нови диференциали, карета и полуоски. Причината е,че след 30 години разбрали, че трансмисията надава такъв вой, че не може да се търпи!