Сервизните акции са много важни и често ни спестяват много главоболия, а в много случаи могат да ни спасят живота. Независимо дали са предивикани от загрижени институции или самите автомобилни производители, подобни действия често са имали въдействия върху хиляди, а нерядко и милиони машини.
Да оставим настрана масови сервизирания като тези от печалния "дизелгейт", както и милионите автомобили, привикани заради дефектните въздушни възглавници които могат (и са) да костват човешки животи. Много често, акции могат да се обявят и за далеч по-маловажни неща, а историята помни не един и два куриозни и направо нелепи случая.
След като неотдавна ви разказахме за акция, изискваща задраскване на думи в ръководство за употреба, сега ще ви посочим още 10 доста любопитни и дори забавни причини за сервизиране, които са засегнали от няколко до стотици хиляди машини на даден производител:
По принцип, въздушната възглавница би се отворила само при бая серизоен удар (или заради паяци). Но през 1995 година Toyota доказва, че Старбъкс може да е друг голям претендент за проблеми с еърбеговете. Японците привикали в сервизите 627 858 бройки от модела Corolla седан, заради възможността въздушна възглавница да се отвори когато бъде залята с напитка. Очевидно проблемът с течността бил сходен с този от теча на климатика и просто нямало защита от вода за сензорите. За щастие, вместо предпазната възглавница да ви гръмне в лицето, най-често се включвала предупредителна лампа на таблото.